کد خبر: ۳۱۷۵۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل استقلال گفت: «در لیگ چهاردهم ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان هزینه کردیم و این که گفته می‌شود ۲۸ میلیارد تومان هزینه داشته‌ایم اصلا درست نیست.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بهرام افشارزاده پیرامون مباحث اخیر در اطراف این باشگاه و ادعاهایی که از جانب دوست نزدیک امیر قلعه‌نویی مطرح شده بود حرف زد و نقطه نظرات خود را اعلام نمود.

 

اظهارات افشارزاده را در ادامه می خوانید:

 

* شما وقت نکردید در مراسم سالگرد ناصر حجازی شرکت کنید؟

- بدون اینکه قصد بی‌احترامی داشته باشم یادآوری می‌کنم من در کمیته ملی المپیک جلسه داشتم و نتوانستم به مراسم حجازی برسم اما از همین جا از این طریق بار دیگر یاد و خاطره آن عزیز از دست رفته را گرامی می‌دارم.

 

* بهتر نبود یک نماینده از طرف باشگاه در این مراسم شرکت می‌دادید؟

- اینکه یک نفر به عنوان نماینده رسمی به این مراسم فرستاده شود ایده خوبی بود که به دلیل مشغله کاری از آن غافل شدیم اما هر چه استقلالی در این مراسم حاضر شده به نمایندگی از باشگاه آمده، چه فرقی می‌کند؟

 

* با وجود توضیحات شما هنوز هم در رسانه‌ها و پیرامون انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال گمانه‌زنی می‌شود؟

- اگر دوستان مایلند برای استقلالی که در ذهن خودشان ساخته‌اند مربی هم بیاورند ایرادی ندارد اما استقلال واقعی که من مدیرعاملش هستم تا زمان تعیین تکلیف در مورد مالک آینده‌اش هیچ برنامه ای برای انتخاب کادر جدید نداشته و ندارد.

 

* خود شما ماندنی هستید؟

- باید ببنیم استقلال را چه کسانی می‌خرند و وضعیت ما چگونه است نمی‌خواهم خودم را تحمیل کنم باید بینیم چه کسانی می‌آیند و باید بیینم می‌توانم با کسانی  که می‌آیند کار کنم یا خیر. به علاوه کسانی که با این همه پول می‌آیند و استقلال را می‌خرند حتما افرادی را برای حضور در استقلال انتخاب کرده‌اند.

 

* دوست نزدیک قلعه‌نویی از قرارداد سه میلیاردی استقلال با آندو و صدور رضایت‌نامه بدون پرداخت یک ریال به باشگاه حرف زده بود، اینها همان ادعاهایی است که امیرخان در ابتدای فصل مطرح کرده بود؟

- اینکه صحبت‌های دوست امیر گفته‌های خودش در مورد مسائل پشت‌پرده ابتدای فصل باشد من اطلاع ندارم باید از خود قلعه‌نویی بپرسید ولی تا جایی که به عنوان مدیرعامل به من مربوط است قرارداد آندو در ابتدای فصل سه میلیارد تومان نبود، ما با یک میلیارد با آندو قرارداد بستیم و در پایان رقابت‌های نیم‌فصل وقتی قلعه‌نویی اعلام عدم نیاز کرد رضایتنامه وی را صادر کردیم. من که نباید بازیکن را بدون مجوز مربی در تیم نگه دارم یا... همه ماجرا همان چیزی است که گفتم حالا اگر قلعه‌نویی و دوستانش قرارداد آندو را سه میلیارد می‌دانند مشکل خودشان است.

 

* استقلال در این فصل به اهدافش رسید؟

- در این فصل آنطور که باید و شاید نتوانستیم به اهداف خود برسیم. 20-30 میلیون هوادار داریم و من عذرخواهی می‌کنم اگر نتوانستیم اهداف را فراهم کنیم امیدواریم در سال آینده چه باشم چه نباشم استقلال موفق باشد.

 

* می گویند هزینه زیادی هم در این فصل انجام داده اید؟

- ارقامی که در مورد هزینه های استقلال مطرح شده است را صددرصد تکذیب می‌کنم. 14 تا 15 میلیارد تومان هزینه کردیم و این که گفته می‌شود 28 میلیارد تومان هزینه داشته‌ایم اصلا درست نیست.

 

* با مشکلات مالی استقلال چگونه کنار می‌آیید؟

- این بلاتکلیفی باعث شده هیچ‌کس امروز را جدی نگیرد و همه به فکر آینده باشند من هم چاره‌ای ندارم باید با این وضعیت کنار بیایم تا اتفاق جدیدی رخ دهد و مالک جدید بتواند این بار سنگین را از روی دوش باشگاه بردارد.

 

* حالا که فصل تمام شده کار کردن در این مدت با قلعه‌نویی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

- به هر حال ما در هر شرایطی احترام همدیگر را نگه داشته‌ایم و از این به بعد هم سعی می‌کنیم با همین شیوه برخورد کنیم.

 

* اما ظاهرا قلعه‌نویی از شما دلخور است؟

- اگر هم دلخوری دارد به مرور زمان رفع می‌شود من که دلیلی برای دلخوری قلعه‌نویی نمی‌بینم شاید اطرافیان قلعه‌نویی برای وی ذهنیت ساخته‌اند که از دست من دلخور شده است چیزهایی که واقعیت ندارد.

 

* برخی می گویند احترام قلعه نویی در پایان فصل حفظ نشد؟

- در این فصل نتیجه ایده‌آل را نگرفتیم ولی ایستادگی کردیم. تا آخرین لحظه پای قلعه‌نویی ایستادم و اجازه ندادم لطمه‌ای به شخصیت او وارد شود و امیدوارم هر جایی که هست موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها