کد خبر: ۳۱۷۸۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
اطلاعیه دفتر احمدی نژاد پیرامون ادعای محمد جواد ظریف:
در پی اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان مبنی بر اجازه‌ی دولت قبل به انجام مصاحبه ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی با دانشمندان هسته‌ای ایران، دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم در اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب نمود. در بخشی از این اطلاعه آمده است: به‌جای نشر اکاذیب ملت ایران را به طور کامل در جریان جزییات و روند مذاکرات هسته‌ای جاری قرار دهند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در پی اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان مبنی بر اجازه‌ی دولت قبل به انجام مصاحبه ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی با دانشمندان هسته‌ای ایران، دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم در اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب نمود.

متن این اطلاعیه به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند که ادعای آقای "محمدجواد ظریف” وزیر امورخارجه، مبنی بر اجازه‌ی دولت قبل به انجام مصاحبه ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی با دانشمندان هسته‌ای ایران، کذب محض است.

به عنوان یک سیاست قطعی و مبتنی بر حقوق مسلم هسته‌ای ملت ایران، در دوره‌ دولت‌های نهم و دهم، هرگونه مصاحبه یا بازجویی و یا ملاقات مامورین آژانس یا هر نهاد بین المللی خارجی دیگر با دانشمندان هسته‌ای، به صراحت و به صورت رسمی و علنی توسط رییس محترم دولت ممنوع اعلام شد.

روش خردمندانه آن است که مسئولین و مذاکره کنندگان هسته‌ای، به‌جای نشر اکاذیب ملت ایران را به طور کامل در جریان جزییات و روند مذاکرات هسته‌ای جاری قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سهیل بشردوست
UNITED STATES
۱۷:۰۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
۱
۰
احمدی نژاد علناً اسرائیل رو می خواست صاف کنه، اجازه بازرسی می داد که کسی؟!
پاسخ
ناشناس
FINLAND
۱۶:۰۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
در ابتدای کار وزیر بهداشت با پشتیبانی از زیرمیزی اعصاب خوردکن بود که این اواخر با تغییر موضع داره جبران میکنه!

بعدش آقای روحانی در گزارش 100 روز، دولت قبل را هیولایی دانست که ایران را نابود کرده و خودش را منجی بشریت که آمده تا مشکلات را حل کنه!

آقای نوبخت هم که از همون اول چیزهایی می‌گفت که برای هیچ‌کس راضی کننده نبود!

اگه حرف‌های آقای ظریف هم دروغ بوده باشه که بدبختیم چون علاوه بر اینکه مورد اعتماد بود قرار در دو سال دیگر هم این دولت کشور را از هلاکت نجات بده!

همه‌ی اینها را براساس اخبار شنیده از صدا و سیما گفتم نه از سایتهای نامعتبر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها