کد خبر: ۳۱۸۰۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
دکتر جواد خواجه پور مطرح نمود:
خواجه پور با اشاره به انحصار تکنولوژی های برجسته در جهان توسط صهیونیسم برای انحصار منابع قدرت به نفع خود ادامه داد: صنایع متعددی امروز در این خصوص قابل بررسی هستند، که مهم ترین آنها قطعا موضوع انرژی هسته ای است، تعداد محدودی از کشورهای جهان که در ساختار لابی قدرت و یا همان نظام سلطه که رهبر انقلاب از آن به شبکه اختاپوسی صهیونیسم یاد می کنند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر جواد خواجه پور از کارشناسان ارشد علوم سیاسی در یکصدو دومین جلسه هم اندیشی موسسه تحقیقات و پژوهشهای سیاسی علمی (ندا) با اشاره به تقسیم کار لابی صهیونیستی در جهان امروز برای تسخیر انحصاری منابع قدرت و ثروت، گفت: در کنار کنش اقتصادی که اصلی ترین کنش لابی صهیونیستی در جهان است، تغییر مسیر اسلام ناب که با انقلاب بهمن 57 در ایران آغاز شد در دستور کار صهیونیسم جهانی است.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود در خصوص حوادث منطقه گفت: تغییر تاریخ اسلام که با تخریب آثار باستانی و نمادهای تمدن اسلامی در کشورهایی مثل سوریه لبنان و نیز در عراق و افغانستان و اخیرا در سرزمین های اشغالی فلسطین شاهد آن هستیم در حال اجراست.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی اظهار داشت: مهمترین کنش صهیونیسم در حال حاضر است، در کنار این تغییر تاریخ اسلام، تولید اسلام های جعلی نظیر شیعه ی لندنی و نیویورکی و نیز اسلام تکفیری سلفی از دل وهابیت به عنوان ابزار اصلی برای تخریب وجهه ی اسلام و عدم تحقق وحدت در جهان اسلام در حال اجراست.

دکتر جواد خواجه پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انحصار تکنولوژی های برجسته در جهان توسط صهیونیسم برای انحصار منابع قدرت به نفع خود ادامه داد: صنایع متعددی امروز در این خصوص قابل بررسی هستند، که مهم ترین آنها قطعا موضوع انرژی هسته ای است، تعداد محدودی از کشورهای جهان که در ساختار لابی قدرت و یا همان نظام سلطه که رهبر انقلاب از آن به شبکه اختاپوسی صهیونیسم یاد می کنند.

ایشان در ادامه بیان داشتند: به دنبال انحصار این دستاورد برای خود هستند و نمی خواهند در سال 2030 که ابزار اصلی قدرت توان تولید سوخت و محصولات متنوع هسته ای است، کسی با آنها شریک باشد، هر اتفاقی در روند مذاکرات بیافتد از این چارچوب خارج نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها