کد خبر: ۳۱۸۰۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان گفت: نکته قابل تامل در سخنرانی عارف در دانشگاه این بود که سالن محل سخنرانی از جمعیتی پر شده بود که بعضا یا دانشجو نبودند یا دانشجویان دیگر دانشگاه‌ ها و یا از تشکل‌های اصلاح طلب دانشگاه‌های دیگر بودند.
به گزارش پایگاه 598 ، سجاد یزدی نژاد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در رابطه با حاشیه‌های ایجاد شده با حضور محمدرضا عارف در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: ساعت شروع برنامه سخنرانی محمدرضا عارف در دانشگاه باهنر ساعت ۱۳:۳۰ تعیین شده بود؛ اما ساعت ۱۵:۱۳ دانشجویان حضور پررنگی داشته و ظرفیت سالن را تکمیل کرده بودند و فضای امنیتی خاصی بر سالن و محیط اطراف آن حاکم بود، این تدابیر امنیتی شامل گرفتن و بازرسی کیف دانشجویان و بازرسی‌های بدنی بود.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان ادامه داد: نکته قابل تامل این بود که سالن از جمعیتی پر شده بود که بعضا یا دانشجو نبودند یا دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان و یا از تشکل‌های اصلاح طلب دانشگاه‌های دیگر بودند.

وی با اشاره به اینکه ورود دانشجویان به دانشگاه بسیار سخت شده بود، بیان داشت: جمعیت حاضر در دانشگاه نسبت به حضور چهره‌های شناخته شده و گا‌ها مذهبی عکس العمل‌های نامتعارفی نشان داده می‌شد که در نوع خود جالب نبود.

یزدی نژاد ادامه داد: در وهله اول صحبت‌های عارف مناسب و منطقی بود ایشان در جایگاه یک استاد دانشگاه دانشجویان را به تلاش و کوشش و بالابردن سطح اگاهی در زمینه‌های مختلف توصیه می‌کرد.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان افزود: اما در این بین برگزار کننده‌های مراسم و گا‌ها جمعیت حاضر در مراسم در بین صحبت‌های آقای عارف شعار‌های بخصوص و ساختار شکنانه‌ای را مطرح می‌کردند.

یزدی نژاد با اشاره به اینکه در پایان مراسم جلسه حالت پرسش وپاسخ به خود گرفته است، بیان داشت: در بین سئوالات و پاسخ‌ها آقای عارف به دو نفر اشاره کردند که یکی از آن‌ها محمد خاتمی که یکی از سران بزرگ فتنه است نام برد و این نام بردن دست و جیغ دانشجویان را به دنبال داشت.

وی گفت: آخر مراسم با اعتراض بعضی دانشجویان همراه بود که آقای عارف را به بیرون از سالن هدایت کردند و بیرون از سالن تجمعی از افراد دور آقای عارف صورت گرفت که شعارهای دوجانبه‌ای را به دنبال داشت و گروهی شعار‌هایی با مضمون عارف دوست داریم و درود بر خاتمی سرداده بودند که گروهی به مقابله شعار مرگ بر فتنه گر سردادند که باعث درگیری‌های لفظی بین افراد شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها