کد خبر: ۳۱۸۴۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
در اعتراض به زیاده خواهی مکرر آمریکا در روند مذاکرات هسته ای:
تجمع بزرگ علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم امروز از ساعت 18 در مدرسه علمیه فضیه برگزار می گردد./ تاکنون 400 نفر از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم، چند تن از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نماینده برخی از بیوت مراجع معظم تقلید برای حضور در این گردهمایی اعلام آمادگی نموده اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، تجمع بزرگ علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم امروز از ساعت 18 در حمایت از دغدغه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب پیرامون روند مذاکرات هسته ای ، و همچنین در اعتراض به زیاده خواهی و کارشکنی های مکرر امریکا در صحن مدرسه علمیه فضیه برگزار می گردد.

بر اساس اعلام ستاد برگزار این گردهمایی مقرر گردیده آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در این مراسم به سخنرانی بپردازد. دکتر حداد عادل و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر میهمانان ویژه این گردهمایی می باشند.

همچنین تاکنون 400 نفر از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم، چند تن از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نماینده برخی از بیوت مراجع معظم تقلید برای حضور در این گردهمایی اعلام آمادگی نموده اند.


خاطر نشان می شود این تجمع با پیگیری و دغدغه مندی جمع کثیری از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم و حمایت شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار خواهد گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها