کد خبر: ۳۱۸۵۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۴     ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی موفق به آزادسازی چند منطقه دیگر از اشغال تروریست های تکفیری شدند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی موفق به آزادسازی چند منطقه دیگر از اشغال تروریست های تکفیری شدند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

به گزارش: الفرات، نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی توانستند پل البعیجی در بیجی را از اشغال تروریست های تکفیری آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز آن به اهتزاز درآورند.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع عراق، فرماندهی عملیات صلاح الدین و نیروهای داوطلب مردمی، پرچم عراق را بر فراز پل البعیجی برافراشتد و به منطقه الصینیه در شمال تکریت رسیدند.

آزادسازی 9 منطقه در جنوب تکریت از اشغال داعش

وزارت دفاع عراق از پاکسازی 9 منطقه در جنوب تکریت از لوث تروریست های تکفیری داعش خبر داد.

وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای لشکر هفدهم پیاده با حمایت مستقیم نیروهای پلیس و نیروهای داوطلب مردمی و با مشارکت جنگنده های ارتش، توانستند مناطق سید غریب، السمیلات، الکسارات، القرصابیه، البوشلش، الامانه، ام الطلایب، البوصایل و التل الفرنسی را از سیطره باندهای تروریستی آزاد کنند و به شمال النباعی، اللاین و مناطق همجوار آن برسند.

نیروهای عراقی در این عملیات، خسارت ها و تلفات سنگین به تروریست های داعش وارد کردند.

بر اساس این بیانیه، مردم الدجیل در پی پیروزی های اخیر نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی و آزادسازی این مناطق از سیطره باندهای تروریستی داعش به جشن و پایکوبی پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها