کد خبر: ۳۱۸۵۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
تندباد با سرعت 104 کیلومتر در ساعت مشگین‌شهر را در استان اردبیل در‌نوردید تا همچنان وضعیت غالب جوی در استان اردبیل گرد و غبار و وزش بادهای موسمی باشد.
به گزارش پایگاه 598، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: علاوه بر مشگین‌شهر که تندبادی با سرعت 104 کیلومتر این شهر را در‌نوردید وزش بادهای شدید در مرکز استان نیز در نمین با 90 کیلومتر و اردبیل با 72 کیلومتر در ساعت زندگی عادی و روزانه مردم را با اختلال روبه‌رو کرد.

علی دولتی‌مهر افزود: تا آخر هفته این وزش باد همراه با گرم شدن هوا ادامه خواهد داشت به طوری که امروز و اواخر هفته نیز با شدت بیشتر وزش بادها را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد گرد و غبار با منشاء خارجی و محلی نیز گفت: این وضعیت با توجه به فصلی بودن وزش تندبادها ادامه خواهد داشت و امیدواریم در اواسط این هفته از شدت آنها کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از روز جمعه با وارد شدن گرد و غبار شدید که غلظت آن بالا و هوا نیز ناسالم گزارش شده است زندگی عادی را در اردبیل و شهرهای مرکزی این استان برای هموطنانمان سخت کرده به طوری که همچنان گرد و غباری که منشاء آن خارجی است بر آسمان اردبیل سایه انداخته و به نظر می‌رسد گذر آنها به این راحتی‌ها نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها