کد خبر: ۳۱۸۸۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
در حالی که درگیری ارتش سوریه با تروریست‌ها در محورهای مختلف ادامه دارد، مبارزان کرد موفق شدند داعش را از یک روستا و ۲۰ مزرعه در جنوب شهر راس العین واقع در حومه حسکه بیرون کنند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از پایگاه خبری العهد، درگیری‌های شدیدی بین ارتش سوریه در استان حمص و در جبهه غربی شهر تلبیسه در جریان است.

از سوی دیگر نیروی هوایی سوریه مواضع گروه های مسلح را در شهر الرستن و شهرک الزعفرانیه و منطقه الحوله در حومه این استان هدف قرار دادند.

حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در دوما
از سوی دیگر ، ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در اطراف شهر زبدین در غوطه شرقی و محله جوبر واقع در شرق دمشق درگیر شدند و این درگیری ها با حملات توپخانه ای به دو شهر دوما و عربین واقع در حومه دمشق همراه بود.

در استان دیرالزور نیز نیروی هوایی سوریه مواضع گروه‌های مسلح را در محله‌های المعامل، الحمیدیه، کامنات و اطراف پل السیاسیه هدف قرار داد.

شهادت تعدادی از غیرنظامیان در حمله خمپاره‌ای داعش به دیرالزور
همچنین گروهی از شهروندان سوریه بر اثر حملات خمپاره‌ای داعش به محله الجوزه واقع در شهر دیر الزور شهید و زخمی شدند.

تعدادی از تروریست‌های داعش در درگیری با ارتش سوریه در اطراف روستای الداوودیه واقع در جنوب حسکه کشته شدند. مبارزان کرد توانستند روستای دغالیه و 20 مزرعه واقع در جنوب شهر راس العین در حومه حسکه را پس بگیرند و تعدادی از عناصر داعش را به هلاکت رساندند.

هلاکت 17 تن از عناصر داعش در حلب
از سوی دیگر در حومه حلب نیز 17 تن از عناصر داعش در درگیری با نیروهای مسلح سوریه در روستای الشیخ ریح واقع در شمال شهرک صوران در شمال حلب کشته شدند و نیروی هوایی سوریه محله هنانو در حلب و شهر الباب در حومه  آن و روستای الحویجه واقع در حومه حماه را بمباران کردند.

در حومه ادلب نیز جنگنده‌های سوریه مواضع افراد مسلح را در دو شهر سراقب، بنش و شهرک های التمانعه، احسم، کنصفره، جوزف، مرعیان، الرامی و کورین را هدف قرار دادند.

تسلط جبهه النصره بر گذرگاه امدادرسانی به تروریست‌ها از سمت اردن
در جنوب سوریه و در استان درعا نیز توپخانه ارتش سوریه و نیروی هوایی این کشور مواضع گروه های مسحل در شهر داعل و دو شهرک عتمان و الیادوده و شهر الشیخ مسکین در حومه این  استان را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش گروه تروریستی جبهه النصره، بر روستای القصیر واقع در جنوب روستای الشجره مشرف به وادی الیرموک و راه امداد رسانی به افراد مسلح از سمت اردن مسلط شدند و افراد مسلح داعش از این منطقه عقب نشینی کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها