کد خبر: ۳۱۹۲۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: «طبق نظر پزشکان باید چند هفته دیگر مداوا داشته باشم و مشخص نیست چه زمانی برگردم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اشکان دژاگه در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش که منجر به کنار گذاشتنش از فهرست بازیکنان تیم ملی شده است گفت: «چند ماه است که از ناحیه زانو مشکل دارم و در بازی هایی هم که انجام می دادم اذیت می شدم.»

 

وی كه در گفتگوی زنده با شبكه 3 سیما شركت كرده بود، افزود: «حیف شد که نتوانستم در این اردو همراه بازیکنان تیم ملی باشم. با این حال باید در برلین بمانم و فیزیوتراپی داشته باشم تا ببینیم در آینده چه می شود.»

 

دژاگه در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به میادین بازخواهد گشت گفت: «فعلا مشخص نیست چه زمانی برمی گردم. طبق نظر پزشکان باید چهار هفته دیگر فیزیوتراپی کنم تا بعد مشخص شود وضعیت مصدومیتم چگونه است.»

 

این بازیکن تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: «طبق هماهنگی هایی که با کی روش و پزشکان تیم ملی داشتم در برلین به مداوا ادامه خواهم داد. به کی روش هم گفتم که بهتر است در این اردو حضور نداشته باشم چرا که این اتفاق هم به نفع من است و هم به نفع تیم ملی.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها