کد خبر: ۳۱۹۵۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
يك روزنامه پاكستاني نوشت: عليرغم اين كه سازمان‌هاي اطلاعاتي از عدم نفوذ داعش در اين كشور ابراز اطمينان مي‌كنند، اما اين گزارشات نبايستي مبناي تصميم دولت در نحوه آمادگي براي مقابله با نفوذ بيشتر جريان افراط باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روزنامه «نواي وقت» امروز در سر مقاله‌ خود با عنوان «سران كشورهاي اسلامي براي نابودي «داعش» گرد هم آيند» با ذكر اهداف توسعه طلبانه داعش عليه سازمان‌هاي مختلف ديني، كشورهاي اسلامي و حتي رئيس جمهور آمريكا اين گروه را  تهديدي فوق‌العاده جدي براي صلح و ثبات جهاني دانسته و نوشته است سران كشورهاي اسلامي و حتي جهاني بايستي در خصوص آن نگران بوده و از هم اكنون به فكر نابودي اين شبه‌نظاميان خطرناك باشند.

روزنامه نواي وقت با اشاره به اظهارات فرماندهان نظامي ايران مبني بر اينكه داعش در حال پذيرش نيرو در افغانستان و پاكستان بوده و اينكه حضور داعش در اطراف مرزهاي ايران خطرناك است، از سران كشورهاي اسلامي مي‌خواهد براي حل اين مشكل گردهم آيند.

اين روزنامه مي‌نويسد براي مبارزه با داعش بودجه كلاني نياز است كه فرماندهان ناتو نيز به آن اشاره كرده‌اند به همين جهت همه كشورها بايد هزينه‌هاي جنگ عليه اين شبه‌نظاميان خطرناك را فراهم كنند.

روزنامه نواي وقت در ادامه افزود: نبايد به گزارش‌هاي سازمان‌هاي اطلاعاتي و دولت مبني بر اينكه داعش در پاكستان وجود ندارد، اتكا كرد بلكه بايد براي جلوگيري از نفوذ داعش در پاكستان آماده باشيم.

 اين روزنامه نوشت: با توجه به ادعاي علني «عبدالعزيز» امام جماعت مسجد لعل براي كمك گرفتن از داعش همچنين تمايل محصلين «جامعه حفصه» براي مداخله داعش در پاكستان بايد از  هم اكنون اقدامات موثري براي مقابله با اين گروه تروريستي اتخاذ شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها