کد خبر: ۳۱۹۷۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، هواداران پرتعداد استقلال و پرسپوليس در شرايطي منتظرند تا تيم‌هاي محبوبشان فصل موفقي را پيش رو داشته باشند که اتفاقات حاشيه‌اي پيرامون اين دو تيم نشان مي‌دهد فصل آينده بدتر از قبل خواهد بود!

با واگذاري استقلال و پرسپوليس به سجادي و پس از آن اعلام اينکه مالک اصلي استقلال و پرسپوليس ممکن است وزارت اقتصاد و دارايي باشد، نگراني‌ها جنس ديگري پيدا کرد. اگر تا ديروز تصميم‌هاي اشتباه و صندلي فروشي به ثروتمندان حاشيه‌دار و بي تجربه در صنعت فوتبال عامل اصلي نگراني بود، از امروز به بعد بلاتکليفي اين دو باشگاه است که آزار دهنده است.در واقع اين دو باشگاه هنوز نمي‌دانند دقيقا توسط کدام وزارتخانه و کدام مدير، مديريت خواهند شد که اين درد را هم بايد بگذارند روي درد بي‌هيات مديره بودن و بي مدير عامل بودن و البته بي مربي و بازيکن بودن استقلال و پرسپوليس.

استقلال، وجود ندارد
در حالي که خيلي از مردم به اشتباه دنبال پيدا کردن نام مربي اين تيم هستند، اين باشگاه نه تنها مربي ندارد، بلکه مديرعامل هم عملا ندارد، ايضا هيات مديره و امروز تازه متوجه شديم هنوز در راس، سجادي هم کاملا مامور اين دو نيست و ممکن است اين دو باشگاه به وزارت اقتصاد و دارايي تحويل داده شوند و يا به صورت کميته‌اي و گروهي اداره شوند. تا روزي که مالک حکم اعضاي هيات مديره را امضا نکند عملا احکام قبلي فايده اي ندارند.استقلال به اين ترتيب نه تنها مربي ندارد، بازيکن هم ندارد و عملا حتي روي کاغذ وجود هم ندارد، بازيکنان زيادي در ترکيب اين تيم هستند که قراردادشان يک ساله بوده مثل اميد ابراهيمي و البته دوساله‌هايي مثل کرار هم در حال جدا شدن هستند و مي‌خواهند بروند.

پرسپوليس کجاست؟
تاقبل از اين تصور مي‌کرديم اين باشگاه حداقل مربي دارد و برانکو بخش فني اين تيم را در دست دارد اما بدقولي هايي که مسئولان اين باشگاه داشته اند و به تعهدات مالي خود عمل نکرده اندف حضور برانکو را هم با ابهام مواجه کرده و نوع بلاتکليفي را براي اين باشگاه بوجود اورده است.پرسپوليس هم در بسياري موارد مثل استقلال است، اين باشگاه هم نه مالک خود را مي شناسد و نه هيات مديره و نه مدير عامل را! مربي را مي شناخت که حالا در اين رابطه هم ترديد هايي دارد. برخ بازيکنان هم در حال جدا شدن از اين تيم هستند و سيد جلال حسيني هم شرط کرده که تيم بايد خوب بسته شود وگرنه به اين باشگاه نخواهد آمد!

نتيجه گيري:
شرايط اين دو تيم از سال گذشته هم فعلا بدتر است، جالب‌ترين بخش ماجرا اين است که همين تحليل ها و خبرهاي معمولي که ما و مردم داريم را هم انگار در راس بي مالک و صاحب اين دو تيم کسي ندارد. آنها انگار فقط اين دو برادر دوقلو ي همسان را دست به دست مي کنند و تمام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها