کد خبر: ۳۱۹۹۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
مهاجم ملی پوش پرسپولیس گفت: «شرایط باید به گونه ای رقم بخورد که هم پرسپولیس در خصوص من و هم من در مورد پرسپولیس بتوانیم برای همدیگر مفید باشیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، مهدی طارمی در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: «در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و سعی می کنم به عنوان اولین حضورم در تیم ملی عملکرد خوبی از خود به معرض نمایش بگذارم تا بتوانم نظر کی روش را به خودم جلب کنم و در اردوهای بعدی هم در تیم ملی حضور داشته باشم.»

 

وی ادامه داد: «واقعا به نظرم تمرینات تیم ملی کاملا حس و حال دیگری دارد و همه چیز متنوع و برنامه ریزی شده است. بعضی اوقات باور کنید اینقدر به بازیکنان فشار وارد می شود که خود من در آخر تمرین نای رفتن به بیرون از زمین را ندارم. امسال بازیکنان جوان و مستعد به تیم ملی دعوت شدند و در کنار بازیکنان باتجربه تیم کاملی را ساختند. امیدوارم با شروع رقابت ها بتوانیم به هماهنگی کامل و لازم برسیم تا در جام جهانی روسیه هم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشیم.»

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته از پرسپولیس می روم و حلالم کنید، خاطرنشان کرد: «در حال حاضر تنها به حضور در تیم ملی فکر می کنم و نمی خواهم تمرکزم را به هم بریزم. من از پرسپولیس به همه جا رسیدم و واقعا برایم مهم است که در این تیم به فوتبالم ادامه دهم اما شرایط باید به گونه ای رقم بخورد که هم پرسپولیس در خصوص من و هم من در مورد پرسپولیس بتوانیم برای همدیگر مفید باشیم.»

 

طارمی تصریح کرد: «من پیشنهادات خیلی خوبی دارم اما فقط به خاطر عشقی که به پرسپولیس و پیراهن این تیم دارم و همچنین به خاطر هواداران خوب تیم که یک فصل با تشویق هایشان من را شرمنده خود کردند به خاطر آنها صبر کرده ام تا تکلیفم مشخص شود. امیدوارم امسال پرسپولیس قدرتمند بسته شود تا هواداران از حضور این تیم در لیگ لذت ببرند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها