کد خبر: ۳۱۹۹۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
اساتید و طلاب حوزه علمیه امام مهدی(عج) با صدور بیانیه‌ای از مواضع روشنگرانه آیت‌الله جنتی حمایت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه علمیه امام مهدی(عج)، طلاب و اساتید این حوزه علمیه در بیانیه‌ای از مواضع روشنگرانه دبیر شورای نگهبان حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

محضر مبارک مجاهد نستوه، عالم عامل، فقیه صمدانی، حضرت آیت الله حاج شیخ احمد جنتی (مدظله العالی)

دبیر محترم شورای نگهبان

سلام علیکم

در ابتدای این برنامه آمده: بسی خرسندیم در حوزه‌های علمیه تشیّع، فرهیختگان و مجاهدان زاهدی چون امام راحل عظیم الشأن اعلی الله مقامه الشریف و شاگردانی عالم و زاهد و فقیه و مجاهد چون وجود نازنین جناب مستطاب عالی که زبان گویایتان چون اباذر اعلی الله مقامه الشریف و شجاعت بی بدیل‌تان چونان مالک اشتر اعلی الله مقامه الشریف و در زهد و تقوی و اخلاق چون میثم تمّار اعلی الله مقامه الشریف و در بصیرت چون جناب عمّار اعلی الله مقامه الشریف می باشد، پرورش یافته‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: جنابعالی که بحمدلله از اول نهضت امام راحل عظیم‌الشأن اعلی الله مقامه الشریف تا لحظه عروج آن روح ملکوتی و پس از آن در تحت ظل ولایت امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای ادام الله ظله الوارف علی رؤس المسلمین ثابت قدم بوده و مدافع راستین ولایت الله که قِسمی از آن ولایت مطلقه فقیه می باشد، هستید. همان‌گونه که امام راحل عظیم الشأن‌مان اعلی الله مقامه الشریف فرمودند:ولایت فقیه همان ولایت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است،که طبعا ولایت رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم، ولایت الله جل عزه است و نتیجتاً ولایت فقیه ولایت الله جل عزه است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: دشمنان ولایت الله همیشه با راستقامتان تاریخ که مدافع ولایت می باشند سرِ ستیز داشته و دارند، لذا در این انقلاب با عظمت و این نظام مهدوی از اول پیروزی انقلاب تا به حال مشاهده نمودیم که یک روز بی‌خردان، سخنرانی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی اعلی الله مقامه الشریف، رفیق دیرین شما را «هو» کردند و امروز مع الأسف می‌بینیم بداخلاقان و نااهلانی که امام راحل عظیم الشأن مان اعلی الله مقامه الشریف فرمودند: نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد؛ همان کسانی که در فتنه ۷۸ و ۸۸ معرکه گردان و یا سربازان پیاده نظام دشمن بودند و امروز با گرفتن منصب هایی وجود نازنین و بی‌بدیل‌تان را تاب نیاورده و شما که بالجد، یکتاز حمایت از ولایت و امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی می‌‌باشید را بی‌شرمانه در جایگاه‌ها و مناصب دولتی «هو» می‌کنند.

این بیانیه تصریح می‌کند: رفتار و منش الهی شما همچون قاطعیت‌تان، هردو نشان از بی‌همتا بودن شماست. حضرت آیت‌الله مجاهد، فقیه گران مایه، شما می‌توانستید بعد از رحلت امام عظیم الشأن اعلی الله مقامه الشریف، مانند دیگر دوستان هم دوره‌ای خود، ردای مرجعیت به تن نمایید، ولی برای دفاع از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب امام زمان، از همه چیز گذشتید و خود را سربازی کوچک برای این نظام مهدوی و نائب الإمام حضرت امام خامنه‌ای ادام الله ظله الوارف علی رؤس المسلمین قرار دادید و این خود نشان از تقوی و زهد و پارسای و دوری از خواسته های نفسانی در وجود نازنین حضرت عالی می باشد.

در این بیانیه تاکید شده است: ما اساتید و طلاب حوزه علمیه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف (حکیمیه) به همراه مدیریت و بالأخص تولیت معظم حوزه، حضرت آیت الله قرهی ادام الله عزه الشریف، ضمن حمایت از مواضع روشنگرانه شما، نسبت به اهانت و جسارتی که به ساحت گرامی‌تان شده است ابراز انزجار نموده و طول عمر با عزت، توأم با صحت برای حضرتتان از درگاه ایزد منان در خواست می نماییم.

ضمناً انتظار داریم اعاظم و بزرگان حوزه نسبت به این جسارت سکوت نکرده، ضمن موضع گیری انقلابی و الهی، درخواست برخورد جدی با عاملان این هتاکی را بنمایند.

کثّرالله امثالکم و ادام الله ظلکم

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

تولیت، مدیریت و اساتید و طلاب حوزه علمیه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها