کد خبر: ۳۲۰۱۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
منابع موثق فاش کرده اند كه دروازه بان فصل پیش پیكان با سرمربی فصل بعد استقلال تمام کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق استقلال به احتمال فراوان به جمع آبی ها بازمی گردد. او این روزها به دوستان نزدیکش از این می گوید که به استقلال می آید و دوباره پیراهن این تیم را به تن می کند.

 

رحمتی فصل گذشته به دلیل اختلاف با امیر قلعه نویی از استقلال رفت و چند مصاحبه نیز علیه آبی ها انجام داد. پس از عملکرد ضعیف محسن فروزان بود که هواداران و البته تعدادی از بازیکنان استقلال گفتند اگر رحمتی را داشتند، قطعا فصل را بدین گونه تمام نمی کردند.

 

رحمتی این روزها به طور کامل سکوت کرده و ترجیح می دهد اظهار نظری انجام ندهد اما آنچه منابع موثق فاش کرده اند حکایت از آن دارد که مهدی با سرمربی فصل بعد استقلال تمام کرده است.

 

اما سرمربی فصل بعد آبی ها کیست؟ منصوریان! شاید خیلی ها تصور کنند استقلالی ها قصد دارند دراگان اسکوچیچ را جذب کنند اما جذب این مربی غیر ممکن به نظر می رسد.

 

قیمت این مربی برای آبی ها حدود 2 میلیارد تومان آب می خورد. از سویی مجبورند از فولاد هم رضایتنامه بگیرند. این باشگاه با اسکوچیچ قرارداد داخلی دارد و اگر بخواهد به آبی ها بپیوندد باید به استقلال پول رضایتنامه اش را بدهد.

 

برای استقلالی ها گزینه ای بهتر از گزینه های داخلی نیست، به ویژه یکی مثل منصوریان که دیگر نمی خواهد در نفت بماند و این روزها حتی مشغول مذاکره با بازیکنان برای حضور در استقلال است!

 

برای مدیران استقلال گزینه ای بهتر از منصوریان وجود ندارد. چرا که او هم موافقان زیادی دارد و هم اینکه در فصل سخت استقلال، بازی رسانه ای را بلد است. منصوریان در کنار اینها انگیزه لازم را هم دارد و از نظر فنی هم با نتایجش در نفت، خود را ثابت کرد. آیا با این شواهد نمی توان از حالا منصوریان را سرمربی استقلال دانست؟

 

رحمتی هم مذاکرات لازم را با او داشته و از حالا خود را آبی پوش می داند. در این صورت حضور بیرانوند در استقلال منتفی است و او که ساز جدایی را از نفت تهران کوک کرده، فصل آینده به تیمی غیر از استقلال ملحق می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها