کد خبر: ۳۲۱۲۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
استقلال کم بحران در این هفته‌ها داشت حالا باید طرفدارانش را در نقل و انتقالات تابستانی هم عذاب بدهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سواي از تمام مشكلاتي كه مديرعامل جديد استقلال براي بستن ليست نفراتش پيش‌ رو دارد، قصه ملي‌پوشان تيم هم جالب توجه خواهد بود چون خبر مي‌رسد اكثريت آنها از وضعيت حاكم بر باشگاه دل خوشي ندارند و درصدد ترك اردوي استقلال هستند؛ بازيكناني كه در طول يكي، دو فصل گذشته بارها سيبل انتقادي كادر فني قبلي بودند تا كاسه و كوزه ناكامي‌ها سر آنها شكسته شود. با بازگشت كاروان تيم ‌ملي از تركمنستان، ملي‌پوشان استقلال اميدوار بودند وضعيت مديريتي باشگاه سر و سامان گرفته باشد اما نه تنها اين اتفاق رخ نداد بلكه وضعيت از آن چيزي كه آنها فكر مي‌كردند، بدتر شده بود چون عملي شدن وعده‌هايي كه شنيده بودند، كاري بود كارستان. گويا قبل از ترك ايران طي مذاكرات تلفني‌اي كه ميان ملي‌پوشان استقلال و مديران باشگاه انجام شد، مقرر گرديد در بازگشت از تركمنستان باشگاه مطالبات مالي آنها را پرداخت كند اما سرگيجه مديريتي پيرامون استقلال تمام نشده بود كه بازيكنان اميدي براي تسويه حساب مالي داشته باشند، به همين خاطر اكثريت ملي‌پوشان تصميم گرفتند براي سال آينده خود تصميمات ديگري اتخاذ كنند و قيد ادامه حضور در استقلال را بزنند.

در استقلال 5 بازيكن، ملي‌پوش محسوب مي‌شوند كه از اين جمع 3 نفر در ليست نهايي براي مقدماتي جام ‌جهاني‌ 2018 و بازي با تركمنستان حضور داشتند؛ بازيكناني كه فصل قبل اكثريت‌شان با بيشترين انتقادات روبه‌رو شدند و پيرو اين اتفاق چندان تمايلي به ماندن براي فصل بعد نداشتند، به خصوص كه امير قلعه‌نويي بارها اعلام كرد تصميم دارد تعداد ملي‌پوشانش را كمتر كند، گرچه معلوم نيست او بماند يا مربي ديگري بيايد. از اين جمع محسن فروزان دروازه‌بان استقلال كه نتوانست انتظارات را در اولين سال حضورش برآورده كند، به احتمال فراوان راهي تبريز مي‌شود تا پيراهن گسترش فولاد را براي چندمين بار در اين سال‌ها بپوشد. با توجه به اينكه گزينه اول تمامي كانديداهاي هدايت استقلال براي درون دروازه، رحمتي يا دروازه‌بان خارجي است، فروزان را بايد جدا شده ناميد.

اميرحسين صادقي هم بعد از فصلي نااميد‌كننده در استقلال آن هم پس از درخشش در جام ‌جهاني‌ 2014 اين روزها فولاد خوزستان را به عنوان مشتري پر و پاقرص خود مي‌بيند. صادقي كه تمامي اخبار از قرار گرفتن نامش در ليست نفرات مازاد استقلال حكايت مي‌كند، به پيشنهاد فولادي‌ها جواب مثبت داده و به احتمال فراوان تا هفته آينده راهي اهواز مي‌شود تا شاگرد دراگان اسكوچيچ شود. هاشم بيك‌‌زاده هم با وجود قراردادي كه با استقلال دارد و فصل آينده هم بايد براي اين تيم بازي كند، در يك قدمي پيوستن به تراكتورسازي يا سايپا است. هاشم كه در اين فصل چندان براي استقلال خوب بازي نكرد و چند ماه آخر با باشگاه بر سر دريافت مطالبات مالي‌‌اش كشمكش داشت، با استناد به همين موضوع در پي فسخ قرارداد است تا مشكلي براي جدايي نداشته باشد.

خسرو حيدري و اميد ابراهيمي دو ملي‌پوش ديگر استقلال هستند كه قراردادي با باشگاه ندارند و بازيكن آزاد محسوب مي‌شوند. هر دو بازيكن مشتريان دست به نقد در بازار كم ندارند اما اين دو نفر از آن دست بازيكناني هستند كه باشگاه سخت در تلاش است تا آنها را حفظ كند چون هر مربي‌اي كه روي نيمكت تيم بنشيند، نام هر دو بازيكن را در صدر فهرست نفرات مد ‌نظرش قرار مي‌دهد. اميد ابراهيمي كه شايعه بازگشتش به سپاهان خيلي داغ بود، رسماً اين موضوع را تكذيب كرد تا كورسوي اميدي براي ماندنش در استقلال ايجاد شود، ضمن اينكه بعيد است خسرو حيدري هم در اين سن و سال دل از استقلال بكند و راهي تيم‌هاي ديگر شود، گرچه گفته مي‌شود تراكتورسازي و نفت تهران سخت در تلاش هستند تا او را جذب كنند. با اين تفاسير و شرايطي كه بر باشگاه حاكم است، اگر ديديد استقلال در ليگ پانزدهم با كمترين ملي‌پوش ممكن گام به ميدان گذاشت، زياد تعجب نكنيد، مگر اينكه مديران جديد بنا به درخواست سرمربي فصل آتي، باب مذاكره با ملي‌پوشان جوان را باز كرده و اين ‌گونه تعداد آنها را در تيم خود بالا ببرند كه با شرايط مالي حاكم بر باشگاه خيلي بعيد است اين اتفاق رخ بدهد چون خبر مي‌رسد فصل آينده باشگاه در پرداختي‌هاي خود به بازيكنان تجديد نظر كرده و با ارقام مد‌ نظر آنها ملي‌پوشي پيراهن استقلال را بر تن نمي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها