کد خبر: ۳۲۱۸۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۱ تير ۱۳۹۴
شایعه جدایی سرمربی پرتغالی تراکتورسازی از یک سو و آمدن نام سرمربی اسبق این تیم بر سر زبان ها تبریز را در شوک فرو برده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تونی اولیویرا پس از اتفاقات عجیب و غریب فصل قبل به وطنش رفته و درست مانند برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده تا زمانی که حقوق معوقه‌اش را دریافت نکند به تهران پا نمی‌گذارد.

 

همین موضوع سبب شده تا شایعات از نامشخص بودن وضع تونی خبر دهند. گفته می شود مذاکرات با جانشینان وی در دستور کار مدیران تراکتورسازی قرار دارد.

 

شایعه جدایی او از تراکتورسازی، تبریز را ترسانده است؛ چه به خاطر محبوبیتش در این شهر و چه به دلیل نام گزینه جانشینی او؛ امیر قلعه‌نویی!

 

او در دوران مربیگری اش در تراکتورسازی با لقب "امیرپاشا" مورد استقبال هواداران قرار گرفت اما در ادامه با بدترین الفاظ از سوی آذری‌ها به تهران بدرقه شد و حالا نامیدن از او به‌عنوان گزینه پررنگ جانشینی اولیویرا، تبریزی‌ها را ناخودآگاه به روزهای نه چندان آرام گذشته برده است.

 

در صورت بازنگشتن اولیویرا، تراکتورسازی مربی تنها افتخار تاریخش (قهرمانی در جام حذفی) را از دست می‌دهد و گفته می‌شود یک مرد منفور برای تبریزی‌ها روی نیمکت می‌نشیند؛ اتفاقی که اگر با مدیریت کنترل نشده تراکتورسازی توام شود، می‌تواند نایب‌قهرمان ٢ فصل لیگ برتر را به قهقرا ببرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها