کد خبر: ۳۲۱۹۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۱ تير ۱۳۹۴
به نقل از مقامات نظامی صهیونیستی
مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی طبق آخرین ارزیابی‌های خود مدعی شدند روسیه و ایران به‌رغم ناکامی‌های نظامی اخیر رئیس‌جمهور سوریه، در تلاشند دولت او را پا بر جا نگه دارند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی طبق آخرین ارزیابی‌های خود مدعی شدند، روسیه و ایران، دو کشوری که به «بشار اسد» کمک می‌کنند، به‌رغم ناکامی‌های نظامی اخیر او، به سر پا نگه داشتن دولت اسد ادامه خواهند داد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»،‌ رژیم صهیونیستی مدعی است ایران و روسیه کمک مشاوره‌ای، اطلاعاتی و تسلیحاتی در اختیار بشار اسد قرار می دهند تا موقعیت او را تثبیت کنند و مانع پیشرفت گروه‌های شورشی به سمت مناطقی شوند که هنوز تحت کنترل دولت سوریه قرار دارد.

این روزنامه نوشت: به نظر می‌رسد ایران و روسیه هر یک به طور جداگانه مصمم هستند تا از بقاء دولت دمشق اطمینان یابند. از این رو، ارتش سوریه در حال استقرار دیوار دفاعی در شرق دمشق است تا مانع پیشرفت گروه‌های شورشی شود.

طبق ادعای «تایمز اسرائیل»، دولت سوریه در تلاش است تا خطوط دفاعی را کوتاه سازد و بر حفاظت از مناطقی متمرکز شود که حیاتی به نظر می‌رسند.

در این گزارش ادعا شده، تهران از حضور مستقیم نیروهای خود نگران است چراکه این اقدام می‌تواند به روابط این کشور با قدرتهای جهان بر سر توافق هسته‌ای در حال شکل‌گیری آسیب برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها