کد خبر: ۳۲۲۳۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۳ تير ۱۳۹۴
احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حواستار برخورد با نهاد ها و اداراتی دولتی و نیمه دولتی شد که با هزینه بیت المال افطاری های مجللی برگزار می کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم نا ، امیر آبادی با اشاره به تذکرات چندباره نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری این گونه مراسم ها از سوی نهاد های مختلف اظهار داشت : امروز شاهد این هستیم که اداراتی به زعم دولتی بودن در قالب اینکه نیمه دولتی هستند مراسم افطاری های مجللی برگزار می کنند.

وی ادامه داد : شنیده شده است که برای مثال شرکت همراه اول قصد برگزاری مراسم افطاری را با حضور مهمانان زیادی در یکی از هتل های تهران دارد ، با توجه به اینکه این شرکت یک شرکت نیمه دولتی است و خصوصی نیست و سهام این شرکت متعلق به نهاد های است که دولتی هستد و بودجه دولتی داشته و صرف این گونه هزینه ها هدر رفت بیت المال خواهد بود .

امیر آبادی با اشاره به تذکر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنده به صورت تلفنی این مهم را خدمت جناب واعظی رساندم اما ایشان رفع مسئولیت کرده و با اشاره به اینکه این شرکت زیر نظر ما نیست امکان اعمال نظر در تصمیمات آنها را نداریم .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها