کد خبر: ۳۲۲۳۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۳ تير ۱۳۹۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری یک قاچاقچی بزرگ با ۱۱۵ کیلوگرم هروئین ۲ ماه پس از تامین وثیقه یک میلیاردی و آزادی از زندان خبر داد و خاطرنشان کرد که مسئولان باید پاسخگوی چگونگی آزادی این متهم که محکوم به حبس ابد بود، باشد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: سردار علی مویدی در نشست خبری صبح امروز خود در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص  دستگیری یک قاچاقچی بزرگ در پایتخت و سوابق متعدد وی اظهار داشت: باید توجه داشت وقتی فردی تحت عنوان مجرم خاص دستگیر می‌شود، مسئولان می‌بایست بیش از دیگران در خصوص پرونده وی حساس باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: در خصوص این پرونده، متهم دستگیر شده پیش از این به دلیل حمل مقادیر متنابهی هروئین دستگیر و به حبس ابد محکوم شده بود که متاسفانه با ترفندی خاص موفق به آزادی و تامین قرار یک میلیارد تومانی شده بود.

وی با بیان اینکه این فرد که به همراه برادرش دستگیر شده بود، پس از آزادی از زندان دوباره به چرخه حمل و ترانزیت مواد مخدر برگشته بود، گفت: متهم دستگیر شده پس از تامین قرار وثیقه یک میلیارد تومانی چند روز پیش با 115 کیلوگرم هروئین در تهران بزرگ دستگیر شد و از وی اموال قابل توجهی کشف شده است.

سردار مویدی در تشریح اموال به دست آمده از این فرد اظهار داشت: از متهم دستگیر شده چندین دستگاه خودروی مدل بالا و گران‌قیمت به دست آمده و تاکنون موفق به شناسایی 4 منزل مسکونی در یکی از خوش‌آب و هواترین مناطق پایتخت از وی شده‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه آزادی این فرد و موارد مشابه به هیچ وجه به مصلحت دستگاه‌های مختلف نیست، خاطرنشان کرد: این فرد 40 ساله که 2 ماه پیش با تامین قرار وثیقه یک میلیارد تومانی توانسته بود آزاد شود، پیش از این اتهاماتی از جمله جعل و کلاهبرداری، قاچاق مقادیر متنابهی تریاک و هروئین و سلاح داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها