کد خبر: ۳۲۲۷۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۶ تير ۱۳۹۴
کاپیتان سابق فولاد خوزستان گفت:قطعا برایم سخت است از تیمی که از بچگی در آن بودم جدا شوم اما شرایط طوری پیش آمده که مجبورم چنین کاری انجام دهم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، بختیار رحمانی در رابطه با اینکه شنیده می شود در فهرست خرید استقلال و پرسپولیس قرار دارد اظهار داشت: من چندی قبل هم گفتم هنوز وضعیت سربازی ام مشخص نیست و به خاطر همین فعلا به خودم اجازه نمی دهم با تیمی مذاکره کنم. البته تماسی از سوی استقلالی ها با من گرفته شد و به آنها هم این موضوع را اعلام کردم که ابتدا باید مشکل سربازی ام رفع شود و پس از آن به صورت جدی مذاکرات را آغاز کنم.

وی افزود: اینکه در فهرست پرسپولیسی ها هستم یا خیر را نمی دانم اما هیچ تماسی از سوی آنها با من گرفته نشده است. می دانم مهرداد جماعتی با پرسپولیس صحبت کرده و ممکن است به این تیم برود اما حضور من در پرسپولیس فعلا در حد حرف است.

کاپیتان سابق فولاد در رابطه با خداحافظی اش از هواداران این تیم خاطرنشان کرد: بعد از پایان فصل گذشته دیگر با اسکوچیچ هیچ صحبتی نکردم و فقط یکی، دو بار در این یکی، دو هفته اژدری زاده، مدیرعامل باشگاه، پیگیر وضعیت من بوده است. با این حال ترجیح می دهم در شرایط فعلی فعلا درباره فولاد صحبت نکنم. در هر صورت به نظرم با شرایطی که الان در باشگاه موجود است هم به نفع خودم است از فولاد جدا شوم و هم به نفع فولادی ها. قطعا برایم سخت است از تیمی که از بچگی در آن بودم جدا شوم اما شرایط طوری پیش آمده که مجبورم چنین کاری انجام دهم.

رحمانی در خصوص اینکه ماجرای کارت معافی سربازی اش به کجا انجامید، بیان داشت: پیگیر کارهایم هستم اما هنوز جواب قطعی به من نداده اند. بعد از آنکه تکلیفم مشخص شد، به صورت جدی به پیشنهادم فکر می کنم تا بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها