کد خبر: ۳۲۲۸۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۶ تير ۱۳۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «پرسپولیس باید هر چه سریع تر بازیکنانش را جذب کند و برنامه آماده سازی اش را به بهترین شکل انجام دهد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، حامد کاویانپور درباره شرایط این روزهای قرمزهای پایتخت اظهار داشت: «شرایط خیلی فرق نکرده است. واگذاری که انجام نشد و بازیکنان بزرگی هم تا امروز در فصل نقل و انتقالات جذب تیم نشدند. در واقع هیچ اتفاقی نیفتاده و پرسپولیس مانند یک هندوانه در بسته است که باید تا شروع لیگ صبر کنیم و بازی هایشان را ببینیم.»

 

وی درباره هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: «من برای آنها احترام زیادی قائل هستم. تعدادی از این عزیزان از پیشکسوتان و بزرگان تحصیلکرده پرسپولیس هستند. اما در این روزهای فصل نقل و انتقالات باید بازیکنان خوبی را جذب کنند و این شدنی نیست مگر اینکه پول در باشگاه باشد. در واقع فعالیت آنها در این روزها نشان می دهد تا چه اندازه توانایی دارند. پرسپولیس باید هر چه سریع تر بازیکنانش را جذب کند و برنامه آماده سازی اش را به بهترین شکل انجام دهد.»

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی از بازیکنان تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات صبر می کنند بیان داشت: «این تفکر درستی نیست. بازیکن باید تکلیفش را مشخص کند که می خواهد در کدام باشگاه بازی کند. شما شک نکنید هر بازیکنی که چنین تفکری داشته باشد هم خودش ضربه می خورد و هم تیمش.»

 

کاویانپور در پایان در خصوص حضور کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس تصریح کرد: «آقا کریم شاگرد برانکو بوده و آنها شناخت بسیار خوبی از هم دارند. من هم 8 سال با برانکو کار کردم و می دانم به کار گروهی اعتقاد دارد. از آنجا که کریم باقری سال ها برای پرسپولیس بازی کرده و به شرایط تیم کاملا آشناست انتظار دارم سرمربی پرسپولیس در زمینه های مختلف با باقری مشورت کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها