کد خبر: ۳۲۲۸۴۴
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۰۷ تير ۱۳۹۴
قرار است مدافع عراقي به زودي همراه مدير برنامه‌هايش به تهران بيايد تا مذاكرات را نهايي كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس بار ديگر باب مذاكره را با ضرغام اسماعيل مدافع چپ تيم ملي عراق باز كرده‌اند تا او را به تهران بياورند. خاطرتان باشد حميد درخشان در پايان نيم‌فصل اول و زمان مديريت همين علي‌اكبر طاهري خواهان جذب ضرغام اسماعيل شد اما در آن مقطع بازيكن عراقي پول زيادي درخواست كرد كه ظاهراً از توان باشگاه پرسپوليس خارج بود. اخبار تكميلي حكايت از آن دارد كه ضرغام اسماعيل اين مرتبه كمي تخفيف داده و اعلام كرده حاضر است با 400 هزار دلار پرسپوليسي شود.

قرار است اين مدافع عراقي به زودي همراه مدير برنامه‌هايش به تهران بيايد تا مذاكرات را نهايي كند. اين در حالي است كه برانكو ايوانكوويچ چندان در جريان اين فعل و انفعال نيست. سرمربي كروات اعتقاد خاصي به مهرداد جماعتي داشته و به مسئولان باشگاه گفته به هر شكل ممكن، مدافع نفوذي فصل گذشته فولاد خوزستان را به پرسپوليس بياورند اما دست‌اندركاران پرسپوليس به موازات مذاكره با مهرداد جماعتي با مديربرنامه‌هاي ضرغام اسماعيل نيز صحبت‌هاي مقدماتي را انجام دادند و به جاهاي خوبي هم رسيدند.

لازم به يادآوري است ضرغام اسماعيل متولد 1994 در استان ميسان عراق و 21 ساله است. او عضو مؤثر تيم ملي عراق در جام ملت‌ها بود كه از سال 2010 تاكنون به عضويت باشگاه الشرطه عراق درآمده است. ضرغام اسماعيل بازيكني سريع و تكنيكي است كه اگر بتواند همان نمايش تيم ملي عراق را در پرسپوليس به اجرا بگذارد، مي‌تواند يك ستاره به تمام معنا باشد. البته همه اينها به شرطي است كه حضور ضرغام اسماعيل در پرسپوليس قطعي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها