کد خبر: ۳۲۲۸۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۰۶ تير ۱۳۹۴
سجادی :
سخنگوی جبهه پیروان فتنه ۸۸ را جزو خطوط قرمز نظام و فراموش‌نشدنی عنوان کرد و گفت: تطهیر و حمایت از سران فتنه در ضیافت افطاری با رئیس‌جمهور از سوی آقای کرباسچی زیر سوال بردن شأن رئیس‌جمهور و حضار بود.

به گزارش پایگاه 598 ، سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان در گفتگو با فارس، با اشاره به حواشی ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با احزاب و تطهیر سران فتنه در این دیدار اظهار داشت: پس از اظهارات ساختارشکنانه آقای کرباسچی درباره تطهیر سران فتنه ما صرفا به خاطر رعایت احترام میزبان صبوری به خرج داده و این جلسه را ترک نکردیم.

سجادی با اشاره به سخنان نمایندگان جریان اصولگرا در این دیدار آن را منطقی و مستدل و در جهت انسجام کشور دانست و ادامه داد: انتقادهایی نیز در این سخنان وجود داشت که به صورت نرم و احترام‌آمیز مطرح شد.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به مطالب بادامچیان به عنوان نماینده موتلفه و جبهه پیروان در دیدار با رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: وی در 9 بند موضوعاتی را مطرح کرد و اولین موضوع این بود که دولت باید با توجه به تجربه دو سال قبل تغییراتی را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: تاکید بر گستره همدلی و  همزبانی دولت و ملت با رویکرد کارفرمایی ملت از دیگر موضوعات مطروح توسط آقای بادامچیان بود.

سجادی ادامه داد: نماینده جبهه پیروان و حزب موتلفه درباره مذاکرات نیز تاکید کرد که شایسته است تیم مذاکره‌کننده با اقتدار و عظمتی که شایسته کشورمان باشد مسائل را پیگیری کند چراکه ملت با شرافت ایران آماده پذیرش سختی‌های عزت و حکمت هستند و دولت خود را در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب یاری می‌کنند.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه این تشکل بیانیه‌ای درباره حواشی ضیافت افطاری با رئیس‌جمهور صادر کرد اما نکاتی برای تنویر افکار عمومی و شناخت برخی رجال سیاسی باید گفته شود اظهار داشت: ما از آقای روحانی که با حسن نیت و به منظور افزایش همدلی احزاب از آنها دعوت کرد تشکر می‌کنیم اما متاسفانه برخی مهمانان از این جلسه سواستفاده کردند و می‌خواستند با مطالب تند جلسه را بر هم بزنند و آن را به گردن اصولگرایان بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: اظهارات آقای کرباسچی با توجه به سوابق وی ساختارشکنانه و طرح این سخنان در حضور رئیس‌جمهور هنجارشکنی و نوعی عدم رعایت شان رئیس‌جمهور و حضار بود.

سجادی تاکید کرد: برخی از اصلاح‌طلبان باید بدانند که ابعاد و پیامدهای فتنه و خسارات آن در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شده و فتنه جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است.

این فعال اصولگرا ادامه داد: برخی شخصیت‌های سیاسی همچون آقای کرباسچی عامدانه و عالمانه با عبور از خط قرمز نظام و با بی‌احترامی به رئیس‌جمهور قصد تطهیر سران فتنه و کم‌رنگ کردن فتنه را داشت و پس از این سخنان افراد نزدیک به دبیرکل کارگزاران نیز صلواتی برای رئیس‌جمهور دولت اصلاحات فرستادند.

وی همچنین از عدم  دعوت از بانوان اصولگرا برای سخنرانی در این جلسه انتقاد کرد و گفت: خانم کولایی نماینده اصلاح‌طلبان نیز درا ین جلسه طوری سخنرانی کرد که گویی از کشوری دیگر و با توهم عدم حقوق بشر و نادیده گرفته شدن حق زنان در ایران، آمده است و نکته قابل توجه این است که مجری محترم به این اظهارات ساختارشکنانه تذکر نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها