کد خبر: ۳۲۳۲۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۸ تير ۱۳۹۴
تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل لهستان کارش برای صعود به مرحله بعدی مسابقات دشوار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در پایان ده هفته از لیگ جهانی، تیم آمریکا با کسب 23 امتیاز و 8 برد صعود خود به مرحله نهایی لیگ جهانی را قطعی کرد. این تیم در دو بازی با لهستان برای تثبیت صدرنشینی بازی خواهد کرد و حریف نیز که با 7 برد 20 امتیاز دارد، برای قطعی کردن صعود.

 

ایران 15 امتیازی اما کار دشواری برای صعود دارد. شاگردان کواچ باید هر دو بازی برابر روسیه را ببرند و امیدوار باشند که لهستان نیز هر دو بازی خود را به آمریکا واگذار کند. البته کسب نتیجه پیروزی برای صعود ایران کافی نیست چرا که در این صورت هر دو تیم با هفت برد در شرایط برابر قرار می گیرند و در آن صورت امتیازها تعیین کننده هستند.

 

ایران در صورتی که برابر روسیه 6 امتیاز کامل را کسب کند 21 امتیازی می شود و اگر لهستان با وجود دو باخت، بتواند 2 امتیاز از آمریکا بگیرد صعودش قطعی است. اگر لهستان از دو بازی برابر آمریکا یک امتیاز کسب کند دو تیم در امتیاز و تعداد برد برابر می شوند و آنگاه ست شماری تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد و در صورتی که در ست شماری نیز همه چیز برابر باشد، بین دو تیم قرعه کشی خواهد شد.

 

به این ترتیب باید گفت ایران شانس کمی برای صعود دارد چرا که لهستانی های آماده انگیزه زیادی برای کسب امتیاز از آمریکا در دو بازی خانگی دارند.

 

برای بزرگنمایی روی جدول کلیک کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها