کد خبر: ۳۲۳۵۹۵
زمان انتشار: ۰۶:۳۰     ۱۰ تير ۱۳۹۴
نخستین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: «می‌توانم با نظر مربیان در پست‌های مختلف هم بازی کنم اما من مدافع راست هستم و پست تخصصی‌ام دفاع راست است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، رامین رضاییان بازیکن شمالی راه‌آهن که 25 سال سن دارد (متولد 1369) با اینکه در این فصل مورد توجه مسئولان باشگاه استقلال نیز قرار گرفته بود اما با پیگیری جدی مسئولان باشگاه پرسپولیس، سر از تیم سرخپوشان پایتخت در آورد و روانه تمرینات این تیم شد.

 

اظهارات رضاییان در ادامه از نظرتان می‌گذرد:

 

* باشگاه استقلال هم خواهان جذب شما بود چطور شد که سرخپوشان را به عنوان تیم جدیدت انتخاب کردی؟

- ببینید در طول روزهای گذشته حدود سه، چهار جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کردم و آنها با صداقت جلو آمدند و با هم به توافقاتی نیز دست یافتیم و با اینکه استقلالی‌ها هم مرا می‌خواستند اما با آنها زیاد جدی وارد مذاکره نشدیم. بنابراین من به حرفی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس زده بودم وفادار ماندم و قراردادم را با این تیم رسما منعقد کردم. در این مدت کوتاه هواداران به من لطف زیادی داشتند که دست تک‌تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم در فصل جدید برای تیم مثمر ثمر واقع شوم و بتوانم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.

 

* فکر می‌کنی خود برانکو شما را برای حضور در پرسپولیس انتخاب کرد یا اینکه سایر مربیان پرسپولیس و مشاوران برانکو چنین تصمیمی گرفتند؟

- مطمئن باشید خود برانکو بازی مرا پسندیده بود و از نظر فنی قبولم داشت. او بی‌شک بازی های مرا در تیم‌ملی هم دیده بود و خودش مرا انتخاب کرد نه بقال سر کوچه!

 

* گویا توانایی بازی در چند پست را داری؟

- بله، می‌توانم با نظر مربیان در پست‌های مختلف هم بازی کنم اما من مدافع راست هستم و پست تخصصی‌ام دفاع راست است. فصل قبل هم با پیراهن راه‌آهن در همین پست بازی می‌کردم و فقط در چند بازی با نظر مربیان به پست هافبک اضافه شدم که در این پست هم جواب دادم اما خودم بیشتر بازی در پست دفاع راست را می‌پسندم.

 

* اگر پرسپولیس در پست دفاع راست با ترافیک بازیکن مواجه شود چه می‌کنی؟

- برای من این طور مسائل مهم نیست و من برای بازی در ترکیب ثابت پرسپولیس آمده‌ام و می‌خواهم فیکس باشم و به مسائل حاشیه‌ای فکر نمی‌کنم. من می‌خواهم خوب تمرین کنم و آماده باشم که اگر همیشه آماده باشم سرمربی تیم هم قطعا به من بازی می‌دهد و از این بابت مشکلی ندارم.

 

* فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند در فصل جدید به موفقیت برسد؟

- همه باید تلاش کنیم تیم به هدف برسد و هواداران پس از مدت‌ها خوشحال شوند. بی‌شک برای رسیدن به موفقیت و قله قهرمانی فاکتورهایی لازم است که در ابتدا باید تیم در فصل نقل و انتقالات به خوبی بسته شود. اگر چنین شد در ادامه ما بازیکنان باید بی‌حاشیه و آماده باشیم و هواداران هم تیم را تنها نگذارند.

 

* فکر می‌کنی بتوانی با آمدن به پرسپولیس موقعیت خود در تیم‌ملی را حفظ یا ارتقا ببخشی؟

- کاملا طبیعی است که بازی ما در پرسپولیس بیش از گذشته به چشم بیاید. تمام هدف و تلاش من در این راستا خواهد بود که هم برای پرسپولیس مفید باشم هم اینکه به اهداف بلندمدتم در تیم‌ملی و در کل فوتبال برسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها