کد خبر: ۳۲۳۸۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۰ تير ۱۳۹۴
مسابقه بزرگ کتابخوانی نهج البلاغه ویژه اهالی شمسه و اعضای کانون های فرهنگی مساجد، در شهر تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598، سعید کارگران دبیر اجرایی گروه جشنواره های آئینی شمسه و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه، گفت: با توجه به تاکیدات شهردار محترم تهران دکتر قالیباف مبنی بر اینکه مباحث قرآن و اذان ونماز در شهرداری تهران بر اساس مسجد محوری باشد دبیرخانه آیینی شمسه4 در منطقه یک، مسابقات کتابخوانی نهج البلاغه شمسه 4 ویژه اهالی شمسه و اعضای کانون های فرهنگی مساجد را در سطح مساجد شهر تهران برگزار می‌کند.

کارگران افزود: منبع مسابقه کتاب پندهای کوتاه از نهج البلاغه نوشته آیت الله سید جمال الدین دین پرور است.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری بنیاد نهج البلاغه، مترو، اتوبوسرانی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، برگزار می‌شود.

حمیدرضا پیرزادی فخر دبیر اجرایی دبیرخانه آئینی مجموعه جشنواره‌های شمسه نیز در این باره گفت: شهروندان علاقمند برای شرکت در این‌مسابقه و دریافت فرم ثبت نام به سایت اینترنتی
www.sham3-aeini.ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو مرحله منطقه و بعد سراسری برگزار می‌شود.
مجموعه جشنواره های آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه برای چهارمین سال پیاپی در 12 عنوان جشنواره «قرآن در زندگی»،«نهج البلاغه و زندگی»، «دعا و نیایش»، «فیلم»، «تئاتر»، «نقاشی و تندیس»، «گرافیک و تصویر سازی»، «خوشنویسی»، «سرود و موسیقی»، «کاریکاتور»، «شعر و ادب» و «عکس» در سطح تهران برگزار می شود. شرکت برای عموم شهروندان آزاد است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sham3.ir مراجعه کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها