کد خبر: ۳۲۴۴۱۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۱۳ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم پرسپولیس گفت:پرسپولیس برانکو را حفظ کرده تا نتیجه بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، رامین رضائیان جمعه شب در گفت و گو با برنامه 2_4_4 رادیو جوان درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود پدرش پرسپولیسی است اظهار داشت: علاقه پدرم به پرسپولیس وحشتناک است. البته خودم هم به این تیم علاقه داشتم. با پرسپولیس 3 جلسه برگزار کردم و تصمیم گرفتم به این تیم بیایم.

وی ادامه داد:با هیچ‌کدام از تیم‌های دیگر که من را می‌خواستند از نزدیک صبحت نکردم و مدیربرنامه‌هایم با آنها صحبت کرد.  به خاطر علاقه پدرم به اینجا آمدم اما خودم هم به پرسپولیس علاقه داشتم.فکر نمی‌کنم کسی که به پرسپولیس  می‌آید به خاطر پول باشد. پارسال به خاطر حمید استیلی در راه آهن ماندم و به این شرط تمدید کردم که قراردادم یکساله باشد. مبلغ را پائین آوردم تا قراردادم یکساله باشد.

مدافع تیم پرسپولیس درباره شرایطش در جمع سرخپوشان بیان داشت:من سه چهار روز است به پرسپولیس آمدم. برانکو مربی بزرگی است. از مردم می‌خواهم برای تیم محبوبشان دعا کنند. مدیران تیم امسال تیم خوبی را ‌می‌بینند بازیکنان خوبی از سال قبل ماندند و نفرات خوبی هم جذب شده باید دست به دست هم دهیم  تا پرسپولیس به موفقیت برسد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند امسال نتیجه بگیرد یا نه،گفت: پرسپولیس برانکو را حفظ کرده تا نتیجه بگیرد. مطمئنا از او برای کسب نتیجه قول هم گرفتند برای کسب مقام خوب در مسابقات شرکت می‌کنیم اگر پرسپولیس و استقلال قوی باشد لیگ جذاب می‌شود.

رضائیان درباره اینکه قرار است در چه پستی در پرسپولیس بازی کند اظهار داشت: مطمئنا هرجا که تیم نیاز داشته باشد بازی می‌کنم. برانکو من را برای پست دفاع راست خواسته است. اگر تیم دچار مشکلی باشد مربی تصمیم می‌گیرد بازیکنان را در پست‌ها تغییر دهد و چه کسی در کدام پست بازی کند.

وی درباره جو پرسپولیس بیان داشت: جو تیم خیلی خوب است. بازیکنان بزرگ تیم با من خیلی خوب ارتباط برقرار کردند با آنها از قبل آشنا بودم. البته چند روز است که هواداران در تمرین نیستند امیدوارم هواداران هم بیایند تا جو تمرین بهتر شود.

رضائیان درباره حرف و حدیث هایی که درباره قرارداد میلیاردی اش مطرح شده گفت دوست ندارم در مورد پول حرف بزنم اگر قرارداد بالا می‌خواستم می‌توانستم به تیم دیگری بروم به خاطر علاقه پدرم علاقه خودم اینجا آمدم قراردادم با باشگاه پرسپولیس 2 ساله است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها