کد خبر: ۳۲۴۴۲۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۱۳ تير ۱۳۹۴
بازیکن فصل گذشته تیم پیکان گفت: از طرف باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی با مدیر برنامه‌هایم انجام شده اما نمی‌توانم بی‌گدار به آب بزنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمدصادق بارانی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس گفت: این مسئله صحت دارد چرا که مدیربرنامه‌هایم با من تماس گرفت و گفت که پیشنهادی از طرف پرسپولیس برای من به دست او رسیده اما باید برای تصمیم گرفتن در این خصوص مشورت کنم. ابتدا باید ببینم من بازیکن مورد نظر برانکو هستم یا باشگاه و باید شرایط را در نظر بگیرم.

وی درباره اینکه خودش با برانکو در این باره صحبت کرده یا نه، اظهار داشت: خودم به صورت مستقیم هنوز با برانکو صحبت نکردم و از طرف باشگاه با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته شده است اما هنوز هیچ تماسی به صورت مستقیم با خودم گرفته نشده است.

بازیکن فصل گذشته تیم پیکان درباره اینکه آیا برای جدایی از این تیم و پیوستن احتمالی به پرسپولیس مشکل قرارداد ندارد، افزود: قرارداد سال دوم من با پیکان توافقی است و در صورتی که بخواهم از این تیم جدا شوم مشکلی برای دریافت رضایتنامه ندارم.

بارانی درباره اینکه آیا علاقمند است در پرسپولیس بازی کند، گفت:‌به هر حال هر بازیکنی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند اما من باید شرایط را در نظر بگیرم و نمی‌توانم بی‌گدار به آب بزنم چرا که اگر به پرسپولیس بروم و بیرون بنشینم برایم جالب نیست.

وی در پایان اظهار داشت: اول از همه باید ببینم تکلیف پیکان چه می‌شود چون چند سال در اینجا بازی کردم و شرایط خوبی دارم و البته شنیده‌ام که علی دایی یا امیر قلعه‌نویی به تهران می‌آیند که در صورتی که دایی به این تیم بیایند شرایط پیکان خوب می‌شود چرا که من یک سال با او در راه‌آهن کار کردم اما در نهایت باید بهترین انتخاب را انجام دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها