کد خبر: ۳۲۴۶۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۱۴ تير ۱۳۹۴
در بیانیه حزب مردمی اصلاحات آمده است که پیشنهاد می‌دهیم تمام مطالبی که در جلسات 1+5 مطرح می‌شود را شفاف و شیشه‌ای به مردم ایران گزارش دهند و قبل از امضاء هر توافقی برای افکار عمومی در ایران مطالب را روشن کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،حزب مردمی اصلاحات طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به نزدیک شدن توافقات بین ایران و کشورهای 1+5 بر خود واجب دانستیم به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب از تیم مذاکره‌کننده و از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کنیم.

به گزارش فارس، متن این بیانیه بدین شرح است:

با توجه به نزدیک شدن توافقات بین ایران و کشورهای 1+5 بر خود واجب دانشتیم به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب از تیم مذاکره‌کننده و از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر نماییم که مواضع بسیار محکم معظم‌له باعث اقتدار و دلگرمی تیم مذاکره‌کننده و آرامشی را برای مردم ایران فراهم آورده است ضمنا چند نکته را به تیم مذاکره‌کننده یادآوری می‌نماییم:

1-به هیچ وجه تسلیم زیاده‌خواهی‌های کشورهای 1+5 نشوند و خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری تعیین فرمودند را کاملا مد نظر داشته و رعایت نمایند.

2-منافع ملت ایران و انقلاب بالاتر از منافع شخصی، حزبی،‌گروهی و یا باندی است به هیچ وجه نباید بر سر منافع ملت ایران معامله‌ای صورت گیرد و از حقوق هسته‌ای خود کاملا دفاع نمایند.

3- ما به تیم مذاکره‌کننده خسته نباشید پیشنهاد می‌دهیم تمام مطالبی که در جلسات 1+5 مطرح می‌شود را شفاف و شیشه‌ای به مردم ایران گزارش دهند و قبل از امضاء هر توافقی برای افکار عمومی در ایران مطالب را روشن نمایند.

4-ما از سربازان هسته‌ای وطن و تیم مذاکره‌کننده تا زمانی که در دفاع از منافع ملت ایران و منویات مقام معظم رهبری دفاع نمایند حمایت کاملی را خواهیم داشت.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی

محمد زارع فومنی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها