کد خبر: ۳۲۴۸۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۵ تير ۱۳۹۴
مدافع جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: «دیگر نمی خواستم در تبریز بمانم و من را از این شهر که شهر خودم بود فراری دادند. دیشب از خوشحالی نخوابیدم!»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حبیب گردانی بعد از ثبت قرارداد با سپاهان اظهار داشت: «علاقه خاصی به سپاهان داشتم و به دنبال تماس هایی که با من گرفته شد حضورم در این تیم قطعی گردید.»

 

وی در مورد انتخابش گفت: «سپاهان باشگاه بزرگی است وفصل قبل هم قهرمان لیگ برتر شده و من هم برای این باشگاه تمام تلاشم را می کنم.باید از مدیریت و کادر فنی سپاهان تشکر کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم بهترین بازی هایم را برای سپاهان انجام دهم.»

 

گردانی در مورد جدایی اش از تراکتور هم گفت: «سال ها برای شهرم بازی کردم و جانم را برای تراکتور گذاشتم اما خیلی راحت من را کنار گذاشتند. دیگر نمی خواستم در تبریز بمانم و من را از این شهر که شهر خودم بود فراری دادند. اما اشکال ندارد و من در حال حاضر فقط به سپاهان فکر می کنم تا در این تیم موفق شوم.»

 

خرید جدید سپاهان با بیان اینکه آرزویم قهرمانی با سپاهان و رسیدن به تیم ملی است گفت: «دیشب از خوشحالی نخوابیدم! امیدوارم در کنار هواداران این تیم فوتبال خوبی به نمایش بگذارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها