کد خبر: ۳۲۴۸۶۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۱۶ تير ۱۳۹۴
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضعف‌های فوتبال را می بینم و آینده خوبی برای استقلال و پرسپولیس نمی بینم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، ناصر ابراهیمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در مورد شرایط پرسپولیس چون به این تیم نزدیک نیستم نمی توانم موشکافانه صحبت کنم اما ضعف های فوتبال را می بینم و آینده خوبی برای این تیم و البته استقلال نمی بینم.

 

وی افزود: هنوز بودجه پرسپولیس برای فصل جدید مشخص نیست و مثل سال‌های قبل با بازیکنان قرارداد می بندند و در طول فصل نمی‌توانند پول بازیکنان را بدهند و به مشکل می‌خورند چون بازیکن انگیزه ندارد و تیم نتیجه نمی گیرد و دوباره مربی و مدیر عامل را عوض می کنند.

 

ابراهیمی ادامه داد: مردم دیگر از این شرایط خسته شده‌اند چون هر روز به ما می گویند پیام ما را به مدیران پرسپولیس برسان چون فکر می کنند ما در باشگاه هستیم. به هر حال فکر نمی کنم امسال هم سال خوبی برای پرسپولیس و حتی استقلال باشد. الان این تیم ها زیر نظر وزارت ورزش هستند اما آیا وزارت بودجه لازم را به آنها می دهد تا بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند. الان برای بازیکنان فقط پول مهم است و تعصب ها به پیراهن از بین رفته است.

 

مربی سابق پرسپولیس در مورد برانکو اظهار داشت: برانکو چند سال در ایران نبوده و نمی‌دانم امروز بازیکنان را می شناسد یا دلال و عوامل دارد و دنبال دلالی هستند؟ کار برانکو و پرسپولیس خیلی سخت است و استقلال هم همین شرایط را دارد. الان خود من نمی دانم سیاسی مدیر عامل پرسپولیس است یا طاهری؟ من که فوتبالی هستم نمی دانم چه کسی در این باشگاه تصمیم می گیرد و آیا طاهری هم مثل رحیمی می شود؟ رحیمی هم اول فصل پارسال خیلی قول داد و الان نمی دانیم طاهری چه شرایطی دارد.

 

ابراهیمی در پایان گفت: با این شرایط پرسپولیس امسال اوت نشود خیلی حرف است. ما و پروین هم در یک مقطع درگیر همین مسائل شدیم و بازیکنان بزرگ سرتمرین نمی آمدند چون باشگاه پول نداشت و در نهایت آن مشکلات برای پروین به وجود آمد و دیدید که با چه شرایطی از پرسپولیس رفت. مشکل پرسپولیس اول مدیریت و بعد بودجه است. اگر مدیریت ثبات داشته باشد و بودجه هم باشد پرسپولیس می تواند موفق شود و در غیر اینصورت هر سال بدتر می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها