کد خبر: ۳۲۵۲۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۷ تير ۱۳۹۴
پایگاه خبری صعده یمن روز سه شنبه گزارشی از یک شاهد عینی منتشر کرد که دو افسر مرزی سعودی که در الودیعه یک زن یمنی را مورد هتک حرمت قرار داده بودند، کشته شده اند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، این پایگاه خبری افزود: این اقدام ماموران سعودی در مرز یمن، خشم مردم این کشور را برانگیخته است .

بر اساس این گزارش، یک مرد یمنی که از اقدام شنیع ماموران سعودی به خشم آمده بود، به دفتر افسر متجاوز مراجعه و نسبت به این عمل او اعتراض می کند، افسر سعودی با تکبر و تهدید قصد اخراج وی را دارد که مرد یمنی با شیشه شکسته ای به افسر حمله کرده و او را از پای در می آورد.

این گزارش افزود: یک مامور دیگر سعودی که همدست این افسر بوده نیز در دفاع از افسر، قصد شلیک به مرد یمنی را داشت که وی نیز به دست مرد یمنی کشته می شود تا اینکه ماموران سعودی با شلیک گلوله این مرد یمنی را به قتل می رسانند.

در پی تجاوز کشورهای ائتلاف به رهبری عربستان به یمن که از ششم فروردین گذشته آغاز شد، صدها هزار نفر از شهرهای این کشور آواره شده و به برخی کشورهای همسایه پناه برده اند.

عربستان سعودی نیز اخیرا اعلام کرد که مرز الودیعه را برای ورود یمنی های طرفدار عبدربه منصورهادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن باز می کند.

این اقدام سعودی ها در حالی است که آوارگان یمنی، ساعت ها در مرز عربستان منتظر ورود به این کشور هستند تا به آنها اجازه ورود داده شود که بارها گزارش هایی از اهانت و تحقیر یمنی ها در مرزهای عربستان منتشر شده است.

رژیم آل سعود با استناد به درخواست منصورهادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن، با تشکیل ائتلافی از 9 کشور عربی و حمایت آمریکا، تجاوز هوایی و دریایی خود به تاسیسات زیربنایی و خدماتی و منازل مردم یمن را آغاز کرد.

در اثر این حملات و نیز محاصره شدید مواد غذایی و دارویی یمن، تاکنون دهها هزار نفر کشته و مجروح و صدها هزار نفر از شهرهای خود آواره شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها