کد خبر: ۳۲۵۳۲
زمان انتشار: ۰۱:۰۶     ۰۷ دی ۱۳۹۰
598 به نقل از کیهان: عليرغم اينكه برخي از عناصر فتنه با ايجاد فضاسازي به دنبال تحريم انتخابات هستند، اخبار رسيده از مراكز مختلف ثبت نام در سراسر كشور حكايت از آن دارد كه نيروهاي اصلاح طلب به صورت انفرادي در حال ثبت نام هستند.
غلامرضا عبدالوند نماينده اصلاح طلب دورود و ازنا در دوره هاي پنجم و ششم كه روز گذشته براي ثبت نام در انتخابات مجلس نهم در ستاد انتخابات كشور حضور پيدا كرده بود در گفت وگو با خبرنگاران در مورد استراتژي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات گفت: اصلاح طلباني كه واقعا انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را لمس كرده و فراز و نشيب هاي جمهوري اسلامي را ديدند، قطعا انتخابات را تحريم نمي كنند و وارد صحنه مي شوند.
نماينده مردم دورود و ازنا در مجلس پنجم و ششم تصريح كرد: عده اي كه فراز و نشيب هاي نظام جمهوري اسلامي ايران را نديده اند فكر مي كنند اين نظام به راحتي به دست آمده از همين رو فريب يك سري رسانه ها را خورده و تحت تاثير آنها قرار مي گيرند و شايد بگويند در انتخابات حضور پيدا نمي كنيم. اما اكثر اصلاح طلبان دلسوز نظام وارد صحنه انتخابات مي شوند.
وي با تاكيد بر لزوم حضور اصلاح طلبان در صحنه انتخابات درباره عدم حضورش در مجلس هفتم و هشتم خاطرنشان كرد: بنده در اين دو دوره كانديدا و تائيد صلاحيت شده بودم اما انتخاب نشدم.
عبدالوند درباره جريان فتنه افزود: عده اي ناخواسته و عده اي با طراحي قبلي فتنه 88 را رقم زدند كه اين عده قليل در مجلس ششم يك دايره اي داشتند كه هميشه مخالفت خود را اعلام مي كردند اما دلسوزان نظام هيچ وقت به آنها اجازه ورود را نمي دادند اما زماني كه زمينه براي آنها فراهم شد، ديديم چگونه عمل كردند.
وي همچنين در ادامه درباره موسوي و كروبي يادآور شد: موسوي را كم مي شناسم اما آن كروبي قبل از انتخابات را مي شناسم و بعد از انتخابات ديگر او را نمي شناسم.
وي افزود: كروبي كه من مي شناختم هميشه با تحريم مخالف بود.
همچنين طي روزهاي گذشته عناصري از حزب مردمسالاري به طور دستجمعي در انتخابات ثبت نام كرده اند. محمدباقر ذاكري عضو مجمع روحانيون مبارز هم روز اول ثبت نام كرد.
همچنين اخبار رسيده حاكي از آن است كه نمايندگان اقليت مجلس هم به زودي در انتخابات ثبت نام خواهند كرد. همچنين در شهرستان ها خبر مي رسد كه بويژه در مناطق مرزي و داراي سبد راي قوميتي كانديداهاي سفيد اصلاح طلب در حال ثبت نام هستند تا بعد از تاييد صلاحيت و ورود به مجلس هويت خويش را آشكار سازند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها