کد خبر: ۳۲۵۳۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۸ تير ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: نمی دانم چرا رویانیان پای مرا به این پرونده باز کرده است چون اصلا در دوران من هیچ بحثی درباره پرونده خلعتبری مطرح نبود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز،علیرضا رحیمی در رابطه با اینکه پرونده سقوط راه آهن و درخواست دادرسی ویژه از سوی این باشگاه به کجا انجامید اظهار داشت: من هیچ خبری از روند بررسی این پرونده ندارم. ما در جلسه ای که فدراسیون تشکیل داده بود شرکت کردیم و منتظر اعلام رای نهایی هستیم. بهتر است فعلا تا وضعیت باشگاه مشخص نشده اظهارنظری در این باره نکنم و بعد از آن برای آینده برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

 

وی همچنین در واکنش به اظهارات رویانیان مبنی بر اینکه مدیر اصفهانی سابق پرسپولیس که الان در راه آهن کار می کند عامل به وجود آمدن شائبات در پرونده خلعتبری شده، افزود: اولا نمی دانم چرا رویانیان پای مرا به این پرونده باز کرده است چون اصلا در دوران من هیچ بحثی درباره پرونده خلعتبری مطرح نبود. من هیچ اطلاعی از جزییات پرونده خلعتبری ندارم و در دورانی که در باشگاه حضور داشتم نه ابلاغیه ای به دست ما رسید و نه ما نامه ای به فیفا فرستادیم.

 

مدیرعامل راه آهن در خصوص اینکه رویانیان اعلام کرده او به صورت مخفیانه ماجرای تخلف در پرونده خلعتبری را به فیفا گزارش داده تصریح کرد: ترجیح می دهم در شرایطی که باشگاه راه آهن در وضعیت حساسی قرار دارد و بیشتر از همیشه نیاز به آرامش دارد پاسخی به اظهارات رویانیان ندهم چون اصلا نمی دانم او یکسری صحبت ها را چرا انجام داده است؟

 

وی در پاسخ به این سوال که شما پرونده تخلف موتومبا در راه آهن را به تخلف در قرارداد خلعتبری در پرسپولیس ربط دادید، بیان داشت: من اصلا چیزی از پرونده خلعتبری نمی دانم. به نظر می رسد رویانیان دوست دارد این دو پرونده را به هم ربط بدهد. باور کنید باور اول است این صحبت ها را می شنوم و بسیار از آن تعجب کردم.

 

رحیمی در پایان عنوان کرد: البته مطمئنا خلعتبری در آن پرونده مرتکب تخلف نشده است. یعنی اصلا ماجرای موتومبا هیچ ربطی به پرونده خلعتبری ندارد. اگر هم دو باشگاه عجمان و پرسپولیس تخلفی انجام داده باشند این پرونده به کسر امتیاز یا سقوط پرسپولیس نمی انجامد. آن شناختی که من از خلعتبری دارم او در امارات، سپاهان یا پرسپولیس هیچ وقت مرتکب تخلف نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها