کد خبر: ۳۲۵۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۷ دی ۱۳۹۰
شاکری در نخستین نشست سراسری جبهه متحد اصولگرایان زنجان‌ :
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: توطئه‌های دشمنان با فتنه 88 تمام نشده و در هر مرحله از پیشرفت انقلاب اسلامی این توطئه‌ها بیشتر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجتبی شاکری سه‌شنبه شب در نخستین نشست سراسری جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان‌، اظهار داشت: برای پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن مجموعه‌های مختلفی تلاش کرده‌اند که پیش‌بینی نمی‌کردند انقلاب اسلامی به این سرعت به جایگاهی برسد که دور از تصور همگان باشد.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) درس مقاومت را به ملت آموخت، افزود: در سایه مقاومت و به مدد الهی ملت ایران در برابر استکبار ایستادند، تا به چنین موقعیت بی‌نظیری دست یابد.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: موقعیت کشور در جهان در حال حاضر قابل قیاس نیست، چرا که از نظر پیشرفت‌های مختلف ایران اسلامی جایگاه بی‌نظیری را در جهان اسلام و دنیا دارد.
وی ادامه داد: باید موقعیت خود را شناخته و در عرصه‌های مختلف به کشور کمک کرد، چرا که نظام در گذر زمان نیازمند مردان و زنانی است که متناسب با قامت انقلاب باشند.
شاکری با بیان اینکه ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نیازمند افراد نخبه‌ای است که به اندازه قامت انقلاب بزرگ شده باشند، خاطرنشان کرد: هر کس به اندازه این قامت بزرگ نشود، در آزمایش‌های بزرگی همچون فتنه سال 88 با وجود گذشته خوش رفوزه می‌شود و نمی‌تواند در جرگه ملت جای بگیرد.
وی تصریح کرد: باید افرادی را برای اداره کشور و تصیم‌گیری‌های بزرگ انتخاب کنیم که مقاوم و مستحکم بوده و در جریان‌های مختلف گم نشوند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران بیان داشت: باید افرادی وارد صحنه انتخابات شوند که در صورت انتخاب از سوی مردم به درد جامعه اسلامی آشنا بوده و راهگشای مشکلات باشند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره در معرض توطئه‌های مختلف دشمنان قرار داشته است، افزود: توطئه‌های دشمنان با فتنه 88 تمام نشده و در هر مرحله از پیشرفت انقلاب اسلامی این توطئه‌ها بیشتر می‌شود.
شاکری تصریح کرد: نباید بار سنگین کشور بر دوش مقام معظم رهبری باشد بلکه افراد تاثیر گذار در روند انقلاب باید برای رسیدن انقلاب به قله‌های رفیع‌تر به انقلاب کمک کنند.
وی تصریح کرد: افراد باید مسئولیت خود را شناخته و از آزمایش فتنه 88 عبور کرده و موفقیت 9 دی زمینه‌ای باشد تا با شناخت دقیق انتخابی دقیق داشته باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها