کد خبر: ۳۲۵۵۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۹ تير ۱۳۹۴
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه اگر توافقی صورت نگرفت، آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران را مانع توافق معرفی کنند، گفت: مانع توافق، زیاده خواهی های آمریکاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به طرح ایران برای حل شدن مشکل فلسطینیان گفت: ایران از مدت‌ها قبل یک تز را به دنیا ارائه کرده است و تنها راه‌حل مشکلات سرزمین اشغالی را «هر فلسطینی یک رای» می‌داند.

وی در بخشی از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، گفت: ایران تنها یک پیام در مذاکرات هسته‌ای دارد؛ «توافق خوب آری، توافق بد هرگز!» که این پیام مورد تاکید رهبری و همه مسئولان سه قوه و ملت ایران است.

خطیب جمعه این هفته تهران با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان روزهای سختی را در مذاکرات سپری می کنند گفت: من نصیحت می‌کنم که برخی از صاحب‌ قلم‌ها با دوقطبی نشان دادن جامعه در میدان دشمن بازی نکنند، چرا که دشمن می‌خواهد جامعه را ملتهب ببیند.

هیچ کس کاسب تحریم و کاسب صلح نیست

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: اینکه می‌نویسند کاسبان تحریم و یا کاسبان صلح، درست نیست. در این کشور هیچ دلسوزی کاسب تحریم و کاسب صلح نیست، چرا که اینجا جای کسب نیست، بلکه جای افتخارآفرینی است.

وی با بیان اینکه اخیراً آمریکا و هم‌پیمانانش از حرف‌هایی که زده‌اند، عقب نشینی کرده‌اند، گفت: آمریکایی‌ها دبه درآورده‌اند و هرگز قابل اعتماد نیستند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به رسانه‌های داخلی گفت: خط آمریکا این است که مانع توافق را ایران معرفی کند، لذا شما هستید که باید توطئه‌های آمریکا را خنثی کنید، چرا که زیاده‌خواهی‌های آمریکا، مانع توافق خواهد بود.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: اگر توفیقی در مذاکرات حاصل شود، آمریکایی‌ها می‌خواهند بگویند که در اثر فشارهایی بوده که ما به ایران وارد کرده‌ایم، در حالی که آنها بودند که از ایران خواستند وارد مذاکره شوند.

وی با بیان اینکه با توافق خوب، بخشی از مشکلات اقتصادی ایران حل می‌شود، گفت: با توافقات، زیر ۵۰ درصد از مشکلات حل می‌شود و به فضل خداوند دولت با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور را خواهد ساخت.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه اگر توافق نشد، دنیا به آخر نرسیده است، گفت: ما ۳۶ سال است که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم و با فرهنگ تسلیم‌ناپذیری و نفرت از استکبار در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد و تسلیم نخواهیم شد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه فرهنگ استکبار، فرهنگ احساساتی نیست، گفت: این فرهنگ با گذشت زمان به سردی نخواهد گرایید چرا که برگرفته از متن قرآن است.

آل سعود، رژیم صهیونیستی را از تیتر به حاشیه کشاند

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های امروز خود با اشاره به جنایات رژیم متجاوز آل سعود در یمن گفت: صد روز است که این رژیم، یمن را می‌کوبد و مدام هم می‌گویند یمن در آستانه فاجعه انسانی قرار گرفته است ولی حمایت عملی از این مردم مظلوم صورت نمی‌گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: رژیم آل‌سعود خدمت را به رژیم صهیونیستی تمام کرد و اسرائیل را از تیتر به حاشیه کشاند، اما ما به مردم یمن می‌گوییم که آفرین به شما، چرا که شما پیروز صحنه هستید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۴
۰
۰
حاجآقا چه خوشبینن! اینهمه کاسب داریم جه در تحریم چه غیر تحریم،چه این دولت چه اون دولت، کاسبی خودشونو می کنن هیچی به هیچی!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها