کد خبر: ۳۲۵۸۲۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۲۰ تير ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو سارق موتورسوار با تهدید اسلحه مبلغ ۲۱ میلیون تومان را از یک بانک در مشهد به سرقت بردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا،سرهنگ حجت نیک‌مرام اظهار کرد: این سارقان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند، ساعت ۸:۵۵ صبح امروز سرقت مسلحانه از بانک تجارت واقع در بلوار شریعتی به پلیس ۱۱۰ گزارش شد و ماموران انتظامی نیز بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که دو جوان موتوسوار که کلاه‌کاسکت به سر داشته‌اند با موتورسیکلت طرح هوندا قرمز رنگ به بانک مراجعه و با تهدید اسلحه مبلغ ۲۱ میلیون تومان را به سرقت برده‌اند.

نیک‌مرام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از کارکنان بانک و فرد دیگری مسافتی به تعقیب متهمان پرداخته‌اند و کلاه سارقان هنگام فرار آنان افتاده است، سرنخ‌هایی به دست آمده که پلیس را در پیگیری و ردزنی این پرونده کمک می‌کند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به جستجوهای گسترده، اقدامات علمی و اطلاعاتی پلیس مشهد و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی برای پی‌گیری موضوع از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در این رابطه مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان رضوی با شماره تلفن ۲۱۸۳۷۰۰ گزارش دهند.

۱۴ تیر ماه سال جاری نیز یکی از موسسات مالی و اعتباری مشهد توسط دو سارق موتورسوار با تهدید اسلحه قلابی مورد سرقت قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها