کد خبر: ۳۲۶۱۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۲ تير ۱۳۹۴
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی:
نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرف مقابل ما در مذاکرات یک مجموعه بی تقوا و غیرقابل اعتماد است به همین خاطر است که حضرت آقا به مذاکرات خوشبین نیستند.
به گزارش پایگاه 598، نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرف مقابل ما در مذاکرات یک مجموعه بی تقوا و غیرقابل اعتماد است به همین خاطر است که حضرت آقا به مذاکرات خوشبین نیستند.
 
منصور حقیقت پور در گفتگو با نکته آنلاین پیرامون مباحث هسته ای اظهار داشت: اگر توافق بد به تهران بیاید قطعاً مجلس آن را رد خواهد کرد لذا تیم مذاکره کننده باید زمان باقی مانده را محکم بایستند با تمام وجود از حق مسلم هسته ای ایران دفاع می‌کنند و به وظایف خود عمل کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی از مذاکرات داشته باشیم.
 
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار نکته که توافق خوب چه توافقی است گفت: توافقی که میدان تحقیق و مطالعه را برای ما باز بکند توافقی خوب است که از بازجویی‌های مغرضانه جلوگیری کند و اجازه مصاحبه با شخصیت‌های علمی و دانشمندان هسته ای را به آنان ندهد حقوق هسته ای ما در توافق خوب محفوظ باشد و تمام تحریم‌ها هم برداشته شود.
 
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ابراز داشت: طرف مقابل ما در مذاکرات یک مجموعه بی تقوا و غیرقابل اعتماد است به همین خاطر است که حضرت آقا به مذاکرات خوشبین نیستند. ما اهل مذاکره و اهل منطق و اهل توافق خوب هستیم ولی توافق ننگین را نمی‌پذیریم زیرا ملت ما همه چیز خود را به پای این انقلاب ریخته تا عزتمندی اش حفظ شود.   
 
وی در پایان افزود: اگر آنان نخواستند باید میز مذاکره را ترک بکنند و بعد هم به عنوان عامل شکست این مذاکرت به دنیا معرفی شوند ما ترک کننده میز مذاکره نیستیم و اگر توافق خوب صورت نگیرد ما هرگز زیر بارخواسته‌های نامشروع نخواهیم رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها