کد خبر: ۳۲۶۱۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۲ تير ۱۳۹۴
دو خریدار محبوب ولی ناکام باشگاه پرسپولیس از هوادارانشان خواستند تا درباره طرح جدید برخی پیشکسوتان نظر دهند که با مخالفت آنان مواجه شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پس از ناکامی امیر عابدینی و حسین هدایتی در مزایده باشگاه پرسپولیس، عابدینی در صفحه اجتماعی خود طرحی از سوی برخی پیشکسوتان پرسپولیس ارائه کرد و از هواداران خواست تا در صورت موافقت، رأی مثبت دهند تا آن را عملی کنند.

 

بر همین اساس عابدینی در صفحه اجتماعی اش نوشت: «سلام دوستان. بعد از مزایده تا امروز هواداران صمیمى و دلسوختگان پرسپولیس و پیشکسوتان باصفا مستقیم و غیرمستقیم از حاجى و بنده می خواهند در اطراف تهران تیمى با پیشوند پرسپولیس راه اندازى کنیم که ما مخالف هستیم اما قابل برسى هست.»

 

وی ادامه داد: «نظر جمع کثیرى از شما می تواند رهگشا باشد. در پیج حاج حسین و بنده نظر موافق خود را با عدد یک و در صورت مخالفت عدد دو نظر خود را بگذارید.»

 

همانطور که پیش‌بینی می‌شد این پیشنهاد عجیب و غریب از سمت افرادی که خود را عاشقان پرسپولیس می‌دانند با حمله شدید هواداران این تیم مواجه شد. درصد بسیاری از هواداران با انتقاد از این صحبت‌ها از عابدینی و هدایتی خواسته‌اند که با این پیشنهادها وجهه خود را خراب نکنند!

 

تنها 6 ساعت پس از آغاز نظرخواهی به دلیل کثرت آراء مخالف، عابدینی در مطلب جدیدی که منتشر کرد نوشت: «دوستان موضوع مطروحه رأى نیاورد اما حضور گرم شما و آراى مخالف و موافق دادن یعنى پرسپولیس و پرسپولیسى پایدار و مقاوم مسیر سخت بالندگى را می پیمایند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها