کد خبر: ۳۲۶۵۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۴ تير ۱۳۹۴
به دنبال دعوت از مردم برای برپایی جشن:
دعوت مقامات دولتی از مردم برای برپایی جشن مذاکرات از یک روز قبل از اتمام مذاکرات وین و قرائت بیانیه توسط نمایندگان ایران و 1+5 آغاز گردید. شاید بتوان دستور غیررسمی وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود به استانداران جهت آماده نمودن زمینه حضور مردم برای جشن هسته ای را مهمترین این پیام ها دانست. با نگاهی به نقشه ترافیکی تهران در ساعت ۲۳:۵۸ دقیقه تهران ۲۳ تیر می توان گفت که مناطقی از تهران چون ...
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دعوت مقامات دولتی از مردم برای برپایی جشن مذاکرات از یک روز قبل از اتمام مذاکرات وین و قرائت بیانیه توسط نمایندگان ایران و 1+5 آغاز گردید. شاید بتوان دستور غیررسمی وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود به استانداران جهت آماده نمودن زمینه حضور مردم برای جشن هسته ای را مهمترین این پیام ها دانست.

روز گذشته بعد از اعلام خبر جمع بندی مذاکرات پیام های متعددی برای دعوت مردم به حضور در جشن مذاکرات و توافق امضا نشده و تایید نشده به تلفن های همراه مردم ارسال گردید که در همین راستا جشن های خیابانی پراکنده ای در برخی از استان ها برگزار شد.

در شب گذشته برخی از مناطق تهران شاهد حضور جمعیت چند صد نفری از مردمی بود که به منظور پایان یافتن مذاکرات و جمع بندی صورت گرفته قبل از اجرایی شدن مفاد توافق نهایی به خیابان ها آمده بودند و به شادی می پرداختند.



با نگاهی به نقشه ترافیکی تهران در ساعت ۲۳:۵۸ دقیقه تهران ۲۳ تیر می توان گفت که مناطقی از تهران چون بزرگراه همت، چهارراه جهان کودک به ونک، پارک‌وی، ولنجک، قیطریه و فرشته بیشترین شلوغی ترافیک و تجمع ماشین ها را به خود اختصاص داده است.

فارغ از میزان جمعیت مردمی که به خیابان آمدند بررسی مکان هایی که مردم آن مناطق برای شادی در خیابان ها حاضر شدند نشان می دهد که جشن مذاکرات هسته ای، سرگرمی و دغدغه مردم کدام یک از مناطق تهران بزرگ بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها