کد خبر: ۳۲۶۹۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۵ تير ۱۳۹۴
اگر باز هم ماجرا پیچیده نشود، مدافع چپ تیم ملی عراق سرانجام جمعه برای مذاکرات نهایی به ایران می‌آید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، پرسپولیس برای حل مشکل سمت چپ تیمش روی ضرغام اسماعیل حساب کرده اما بعضی اختلافات تا امروز مانع سفر او به تهران شده است.

 

این بار واقعا ضرغام دو قدم به پرسپولیس نزدیک شد و می‌توان امیدوار بود که سرخ‌ها به احتمال زیاد صاحب یک مدافع چپ ایده‌آل و شاخص در سطح قاره آسیا می‌شوند.

 

باشگاه الشرطه عراق که این فصل نتایج خوبی در لیگ داخلی نگرفت در اقدامی هوشمندانه قرارداد ضرغام را برای یک فصل دیگر تمدید کرد تا اگر اسماعیل قصد خروج از این باشگاه را دارد به صورت قرضی بفرستد و بعدتر حتی از طریق ترانسفر این بازیکن پول به دست بیاورد.

 

هر چند به نظر می‌رسید بعد از تمدید قرارداد ضرغام با باشگاهش قضیه پیوستن او به پرسپولیس منتفی شود اما این بازیکن دوست دارد به صورت قرضی راهی پرسپولیس شود.

 

ضرغام به شدت دنبال ترانسفر به اروپاست و باشگاه او نیز با اطلاع از این مساله قراردادش را تمدید کرد تا با انتقال او به اروپا پول خوبی به جیب بزند. منتهی ضرغام قصد دارد از یک تیم خوب آسیایی به اروپا ترانسفر شود و پرسپولیس می‌تواند سکوی پرتاب مناسبی برای او باشد.

 

بر خلاف بعضی شایعات، ضرغام برای حضور در پرسپولیس نیازی به پرداخت حق رشد ندارد. قرارداد او با سرخپوشان قرضی خواهد بود و بعد از پایان قرارداد قرضی باید به الشرطه عراق برگردد.

 

بنابراین، الشرطه همچنان مالک ضرغام خواهد بود و از این باشگاه جدا نخواهد شد که قرار باشد حقی بابت پرورش او به این باشگاه پرداخت شود.

 

بر اساس اخبار رسیده پرسپولیسی ها حاضر شده اند یک میلیارد و دویست میلیون تومان به این بازیکن عراقی بدهند و به صورت قرضی او را از پلیس عراق به خدمت بگیرند.

 

ارسلان مرتاض مدیربرنامه‌های ضرغام در ایران با تایید مسائل فوق اعلام کرد امکان انتقال قرضی این بازیکن به پرسپولیس وجود دارد و ضرغام نهایتا تا جمعه جواب قطعی را خواهد داد که حاضر است با این شرایط پرسپولیسی شود یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها