کد خبر: ۳۲۷۱۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۹ تير ۱۳۹۴
مرکز تحقیقات "گلوبال ریسرچ" کانادا در گزارشی ارتباط دختر رئیس‌جمهور ترکیه و سرکردگان داعش در سوریه و عراق از طریق یک هیات سری پزشکی معالج را فاش کرد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم،پایگاه خبری گلوبال ریسرچ در گزارشی از ارتباط "رجب طیب اردوغان" رئیس‌جمهوری ترکیه و خانواده او با گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق خبرداد تا بار دیگر انگشت‌ها اتهامات به سمت ترکیه درباره حمایت این کشور از ترویست‌ها داعش نشانه گرفته شود.

این پایگاه آمریکایی در گزارش خود فاش کرد که "سمیه اردوغان" در راستای حمایت ترکیه از داعش، مسئولیت مدیریت  واحدهای ارائه دهنده خدمات پزشکی به زخمی های داعش را بر عهده دارد.

گلوبال ریسرچ با استناد به اظهارات یک پرستار که در یک بیمارستان نظامی سری در "شانلی اورفا" فعالیت می‌کرد، نوشته است که ده‌ها زخمی عضو گروه تروریستی داعش برای مداوا به این بیمارستان منتقل می‌شدند و بارها نیز دختر اردوغان به دفتر اصلی این بیمارستان رفت و آمد می کرد.

این پرستار که وظیفه آماده‌سازی اتاق‌های درمان مجروحان و کمک به پزشکان برای انجام وظایفشان را برعهده داشته، گفته برخی از تروریست‌هایی که برای درمان به بیمارستان مذکور منتقل شده‌اند لباس‌های داعش را به تن داشته‌اند.

این پایگاه آمریکایی در ادامه گزارش داد که اردوغان در قبال آوارگان سوری نقش بازی می‌کند و برای آنها اشک تمساح می‌ریزد، چرا که در واقع اردوغان با بحران سوریه تجارت می‌کند زیرا هدف اصلی او سرقت نفت‌های سوریه و عراق از طریق شرکت‌هایی چون شرکت پسرش "بلال اردوغان" است.

گلوبال ریسرچ افزود: حکومت ترکیه به صورت غیرمستقیم از گروهک داعش با خرید نفت عراق (از مناطقی که تحت نفوذ داعش است) حمایت می‌کند و کشتی‌های "بلال" پسر اردوغان نفت خریداری شده از داعش را به مناطق مورد نظر از جمله ژاپن منتقل می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها