کد خبر: ۳۲۷۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۸ دی ۱۳۹۰

در دومین روز دومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین تهران علاوه بر اکران فیلم «ترن» زنده‌یاد قویدل، فیلم‌های «سه هزار میلیارد چند تا صفر دارد؟»، «دوپینگی‌ها» و «آسیایی‌ها به غزه می‌روند» به همراه 13 فیلم دیگر به نمایش در می‌آید.

 به گزارش خبرگزاری فارس، امروز (پنج‌شنبه) در دومین روز از جشنواره فیلم فجر در سینما فلسطین تهران برنامه‌های اکران در سالن یک و دو این سالن از ساعت 10:30 دقیقه صبح آغاز می‌شود و تا 21:30 ادامه می‌یابد.
 
بنابر این گزارش از ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در سالن 1 «ترن» ساخته زنده یاد امیرقویدل و در سالن 2 «خشت‌ بهشت» ساخته مجید اسماعیلی به نمایش درمی‌آید.
 
سایر برنامه‌های این جشنواره به شرح ذیل است:
 
۱۲:۴۵ تا ۱۳:۴۵: سالن یک، نگهبان‌آرا (مهدی نقویان)؛ سالن دو، چند روایت معتبر از نمایشگاه (سیدمجتبی حسینی)، گزارش یک طرح(مصطفی رضوانی)، بنیاد دفاع از دمکراسی (مهدی نقویان).
۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰: سالن یک، آذرخش (سیامک مختاری)؛ سالن دو، خاموش (علی خانی‌ فرد)، سه هزار میلیارد چند تا صفر دارد؟ (مجتبی خلفی زاده)
۱۶ الی ۱۷:۱۵: سالن یک، سلام بر ابراهیم (ابوذر قاسمی)؛ سالن دو، کبوتر سفیدم کجاست؟ (ابوطالبی ، قاسمی)
۱۸ تا ۱۹: سالن یک، وحید آقا (محمدمهدی خالقی)؛ سالن دو، آسیایی‌ها به غزه می‌روند (سعید فرجی)
۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵: سالن یک، نامه‌ها، عکس‌ها، آدم‌ها (سیدمحمدرضا خردمندان) و کوچه‌‌های انتظار (حمیدرضا مجیدی)؛ سالن دو، پایان مدارا (محمدحسین خوش‌بیان)
۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰: سالن یک، دوپینگی‌ها (محمدصادق باطنی)؛ سالن دو، روایت زندگی (محمدمهدی خالقی)
 
بنابر این گزارش، جشنواره عمار در بیش از 30 نقطه کشور اکران خواهد داشت که برای اطلاع از این اکران‌ها پایگاه جشنواره عمار اطلاعاتی را در اختیار مشتاقان قرار داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها