کد خبر: ۳۲۷۲۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۳۰ تير ۱۳۹۴
تهیه‌کننده سریال تاریخی «معمای شاه» از بالا رفتن تایم پخش «معمای شاه» خبر داد و گفت: در ابتدا قرار بود «معمای شاه» در 50 قسمت ساخته شود اما به تازگی اعلام کردند که تایم پخش را بالا ببریم و سریال را به 80 قسمت برسانیم، این اتفاق کارمان را خیلی سخت‌تر کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، علی لدنی تهیه‌کننده سریال تاریخی «معمای شاه»، اعلام کرد: گروه سازنده «معمای شاه» همچنان در شهرک سینمایی غزالی مشغول تصویربرداری هستند و تاکنون بیش از 75 درصد از کل کار را ضبط کرده‌اند. گروه سازنده اکنون مشغول ضبط سکانس‌های مردمی مربوط به سال 1317 تا 1338 هستند و فکر می‌کنم تا یک سال دیگر کار تصویربرداری‌مان طول بکشد.

وی افزود: به تازگی اعلام کردند که «معمای شاه» را باید در 80 قسمت تحویل شبکه اول بدهیم و این احتمال وجود دارد که حتی تعداد قسمت‌ها به 100 قسمت هم برسد. در حال حاضر گروه سازنده به شکل فشرده و شبانه‌روزی مشغول به کار هستند و هیچ تعطیلی در روند کار نداریم، حتی عید سعید فطر هم گروه سازنده کار را تعطیل نکردند. زمانی که از سوی تلویزیون برای پخش «معمای شاه» در نظر گرفته شده، پاییز امسال است که امیدواریم بتوانیم کار به پخش برسانیم.

تهیه‌کننده «معمای شاه» سپس اعلام کرد: لوکیشن بعدی سریال «معمای شاه»، شهر قم خواهد بود که فکر می‌کنم مهر ماه به این شهر سفر کنیم. همچنین یک بخش خارجی در داستان داریم که به احتمال زیاد به کشور پاریس برویم. خودمان اواسط پاییز یا اوایل زمستان را برای سفر خارجی را در نظر گرفتیم؛ چراکه فصل خوبی است.

لدنی در پایان گفت: محمدرضا شریفی‌نیا، نرگس محمدی، گوهر خیراندیش، جمشید مشایخی، یوسف صیادی و امیریل ارجمند از بازیگرانی هستند که اکنون مقابل دوربین محمدرضا ورزی ایفای نقش می‌کنند. ممکن است تا پایان تصویربرداری طی یک سال آینده بازیگران دیگری هم به کار اضافه شوند.

به گزارش ایسنا، «معمای شاه» در ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی در حال ساخت است. این سریال داستان زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت وی از سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد. در «معمای شاه» ۱۶۰۰ بازیگر و بیش از ۱۵۰ نفر از عوامل سینمای ایران حضور دارند.

«معمای شاه» درباره جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره سلطنت محمدرضا پهلوی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها