کد خبر: ۳۲۷۴۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۳۱ تير ۱۳۹۴
مربی گلرهای صبای قم تصور می کند در هفته های ابتدایی لیگ پانزدهم، تیم شان کیفیت کافی را نداشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بهزاد غلامپور یار گرمابه و گلستان علی دایی است و هر کجا که دایی برای سرمربی گری می رود، حتما مربی دروازه بان هایش کسی نیست به غیر از همین آقای غلامپور.

 

او سابقه حضور چندساله در استقلال را در کارنامه اش دارد اما حاضر شد به خاطر علی دایی، به پرسپولیس آمده و گلرهای تیم سرخپوش پایتخت را تمرین بدهد. او حالا در صبای قم هم دستیار دایی است.

 

اظهارات غلامپور را در ادامه می خوانید:

 

* آقابهزاد! شرایط تیم را چطور می بینید؟

- صبا که شرایط ایده آلی ندارد. اول اینکه تیم کامل در اختیارمان نیست. نهایتا 17 یا 18 نفر سر تمرین می آیند. بقیه هم یا تستی هستند و یا شرایط مشخصی ندارند. فعلا مجبوریم با همین شرایط کار را دنبال کنیم و چاره دیگری نیست. به عقیده من شرایط خوبی نداریم و تا رسیدن به شرایط ایده آل، باید خیلی انرژی بگذاریم اما صبا، تیم بدی هم نیست و تصور می کنم بتوانیم این تیم را بعد از طی هفته های ابتدایی آماده کنیم.

 

* چقدر زمان می خواهید؟

- برای رسیدن به شرایط ایده آل یا یک شرایط بهتر؟

 

* همان شرایط ایده آل؟

- فکر می کنم بین یک ماه تا 45 روز دیگر. اگر این زمان در اختیارمان قرار می گرفت، یک تیم بسیار قدرتمند می ساختیم اما باید به سرعت به لیگ برویم. فکر می کنم یک هفته بیشتر وقت نداشته باشیم و این خیلی کم است ولی چاره دیگری هم نداریم. باید به نوعی با این شرایط کنار بیاییم.

 

* وضعیت گلرها چطور است؟

- شرایط شان مانند سایر ارکان تیم به اندازه ای که باید برای لیگ برتر هماهنگ باشند، نیست اما تلاش می کنیم با افزایش جلسات تمرینی، کار را در دست بگیریم و زودتر آنها را آماده کنیم. فکر می کنم بهتر باشد از بین گلر تیم امید هم یک بازیکن بگیریم تا زودتر کار را ادامه دهیم. البته بازیکنان صبا حرفه ای بودند و در این مدت، تمرینات فردی داشته اند. ما فقط باید آنها را در تیم هماهنگ کنیم و چند بازیکن دیگر به تیم بیاوریم تا قدرت مان افزایش یابد.

 

* شما همیشه یکی از انتخاب های قطعی علی دایی برای تیم های تحت هدایتش بودید. این موضوع چه دلیلی دارد؟

- به هر حال علی آقا کار ما را دیده و همیشه نسبت به من هم لطف دارد به همین علت هر کجا که می رود، مرا انتخاب می کند. از طرفی ما سال هاست که با هم رفاقت داریم و من تلاش می کنم اعتماد دایی را جلب کنم. به همین علت هاست که همیشه در کنار هم کار می کنیم. وقتی تیم ملی بود هم من کنارش بودم و از آن زمان به این طرف، هر کجا که رفت، با هم کار کردیم. به غیر از پرسپولیس فصل دهم که با محمدعلی یحیوی کار می کرد.

 

* البته علی دایی جدا از رفیق بازی، فامیل بازی هم کرده و برادرانش را به تیم صبا آورده است!

- او به برادرانش هم حسابی اعتماد و اعتقاد دارد. قبلا هم توضیح داده بود که فکر می کند برادرانش بتوانند بهتر از دیگران به او در مسائل فنی کمک کنند. از طرف دیگر، چه ایرادی دارد که یک نفر، به خصوص علی دایی بخواهد برادرانش را دستیار خود کند؟ من که نمی دانم چرا این قدر در این مساله حساسیت وجود دارد. به هر حال هر سرمربی حق انتخاب دارد و علی آقا هم ترجیح می دهد با این تیم کار کند. من نمی دانم دیگران چه مشکلی دارند؟ کسی که نمی تواند به دایی بگوید فلان کار را انجام بده یا نده، فلان مربی را بیاور یا آن مربی را با خودت نبر. علی آقا شخصا تصمیم می گیرد.

 

* پس فکر می کنید دایی با این کادر، موفق عمل می کند؟

- چرا که نه؟ انشاءالله ما بهترین عملکرد را خواهیم داشت. البته می دانیم که زمان بسیار کمی وجود دارد اما در شرایطی سخت تر از این هم کار کرده ایم و می دانیم شرایط چگونه است. امیدوارم با کمک مسئولان باشگاه و کسانی که می خواهند به ما کمک کنند، در قم بتوانیم یک تیم قدرتمند بسازیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها