کد خبر: ۳۲۷۵۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۳۱ تير ۱۳۹۴
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هشتمین قربانی توفان روز یکشنبه شهر تهران، برای تعیین هویت و علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان ارجاع شد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، بشیر نازپرور، افزود: جسد هشتمین قربانی توفان روز یکشنبه - 28 تیر ماه - شهر تهران با دستور مقام قضایی جهت تعیین هویت و علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان ارجاع شده است.

به گفته وی، هفت تن از کشته شدگان این حادثه مرد و یک تن نیز زن بوده که تا کنون هویت پنج تن از آنان مشخص شده است.

میر فرزان خسینا، نادر بهرامی زاده، محمدرضا رزمی بنفشه درق، محمدعلی همدانی و سمیه عابدینی پنج جانباخته حادثه توفان روز یکشنبه تهران هستند که توسط بستگانشان شناسایی شده اند.

علیرضا کدخدایی رییس مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا گفت: ممکن است بعدها از آوار منازل جسدی پیدا شود و به مرکز پزشکی قانونی برای تشخیص هویت ارجاع شود.

وی ادامه داد: همچنین ممکن است افرادی در این حادثه مصدوم یا زخمی شده باشند مانند کارگری که از روی داربست افتاده باشد و بعدا فوت کند که این افراد نیز به مرکز پزشکی قانونی ارجاع داده می شوند؛ ضمن اینکه این موارد احتمالی مرتبط با حادثه توفان روز یکشنبه تهران خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها