کد خبر: ۳۲۷۶۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر معتقد است در صورت عدم شرکت باشگاه های بدهکار در مسابقات لیگ، تیم ملی فوتبال نیز نباید به دلیل بدهکاری فدراسیون فوتبال، در مقدماتی جام جهانی شرکت کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،چند روز پیش لیست تیم های بدهکار توسط فدراسیون فوتبال منتشر شد که طی آن به این باشگاه ها اعلام گردید حق شرکت در هیچ از یک مسابقات فوتبال از جمله لیگ برتر و یا جام آزادگان را ندارند. صادق درودگر در این رابطه گفت:

ای کاش آقایان با باتجربه ها مشورت می کردند

ای کاش آقای اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال و آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی که چنین صحبت هایی می کنند و راجع به تیم های بدهکار احکام اینچنینی صادر می کنند کمی با آدم هایی که در فوتبال ما هستند و تجربه برگزاری مسابقات فوتبال را دارند مانند آقایان بهروان، علی کاظمی، شهبازی و ... مشورت می کردند و بعد در مورد حضور تیم های بدهکار در مسابقات نظر می دادند و آنها را تهدید به کنار گذاشتن می کردند.

می خواهند مشکلات را یک شبه حل کنند

آقایان اعلام می کنند یازده تیم لیگ برتری بدهکار هستند، خب مگر می شود لیگ برتر را با پنج تیم برگزار کرد؟ معلوم است که در حال حاضر اغلب تیم ها بدهکار هستند، این یک بدهی انباشته است که طی سال ها به وجود آمده است، مگر می شود یک شبه آن را برطرف کرد؟ خب اگر اینطور است آقایان بیایند همینطور کل مسائل فدراسیون فوتبال را یک شبه برطرف کنند دیگر!

خود فدراسیون فوتبال، بدهکار است

خود فدراسیون که دبیرکل اش اینچنین نامه ای را امضا می کند بدهکار است! در حال حاضر فدراسیون فوتبال از جاهای مختلفی از داوران و باشگاه ها گرفته تا شرکت های هواپیمایی بدهکار است یا مثلا همین سازمان لیگ مگر به باشگاه ها بدهکار نیست؟ اصلا شاید وقتی خود فدراسیون بدهی اش را به باشگاه ها بدهد بعضی از آنها دیگر بدهکار نباشند. مشکل اصلی ما ما، عدم استیفای حقوق فوتبال توسط مسئولین فدراسیون فوتبال است.

طبق این دستورالعملی که آقایان اعلام کرده اند و با بدهکار بودن خود فدراسیون فوتبال، پس باید گفت خود تیم ملی ایران هم نباید در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا شرکت کند! اگر اینطور است و تیم ملی نتواند شرکت کند پول مربوط به آقای کی روش را بیایند صرف بدهی های خود کنند، در حال حاضر فدراسیون فوتبال رقمی در حدود 59 میلیارد تومان بدهکار است و باید 54 میلیارد تومان نیز به آقای کی روش و دستیارانش بدهد، خب این پول را بیاید صرف بدهی های خود بکند.

به تیم های دیگر هم مانند شاهین بوشهر کمک کنند

در حال حاضر 8 روز مانده به مسابقات، عنوان کردن این صحبت ها جز چوب لای چرخ کردن فوتبال سود دیگری ندارد، بجای این صحبت ها خواهش می کنم فدراسیون و عواملش بیایند به باشگاه ها بکنند، مانند کمکی که باشگاهی مانند شاهین بوشهر کردند، یادمان می آید این تیم بدهکار بود ولی به دلیل اینکه چک های یک مقام مسئول دست طلبکاران این تیم بود، خود فدراسیون چک ها را جمع کرد و با مبلغی آنها را خرید و باعث حل شدن مشکلات شاهین بوشهر شد، کمک هایی از این دست و یا مانند کمک هایی که به استیل آذین شد، ای کاش به همه تیم ها می شد.

اما به جای حل مشکلات باشگاه ها، به آنها فشار می آورند. پا روی گلوی تیم ها می گذارید؟ آقایانی که این دستورالعمل ها را می دهند، به تیم هایی مانند نساجی و یا ملوان که در رده های پایه ای فعال هستند چه کمکی کردند؟

پرونده ارس خودرو و بازی با غنا چه شد؟

متاسفانه این سیاست ها، سیاست های تب تند هستند که با یک عرق کردن خوب می شوند، در قوه قضاییه هم نمی گویند کار بدهکار را انجام نمی دهند، منن نمی دانم این آقایان چگونه اینچنین تهدیدی را می کنند. به نظر من به جای این صحبت ها، دوستان بیایند بگویند پرونده مربوط به ارس خودرو چه شد؟ مساله مربوط به بازی با تیم غنا چه شد؟ قرار بود با تیم ملی اصلی شان بیایند اما چه شد؟ رفتند از خیابان بازیکن جمع کردند و آمدند و با ما بازی کردند و کل پولشان را گرفتند و رفتند.

منابع بین باشگاه ها به مساوات تقسیم شود

متاسفانه مشکلات فراوان است، همین الان شورای شهر تبریز، دو تیم را اداره می کند اما شورای شهر قائمشهر و یا انزلی به تنها تیم شهرشان هیچ کمکی نمی کنند، مگر عوارض شهرها با یکدیگر فرق می کند که آنها می توانند و اینها نمی توانند؟

من از آقایان روحانی، لاریجانی و گودرزی می خواهم سیاست ها را در همه جای کشور یکپارچه کنند، متاسفانه تبعیض در فوتبال ما بسیار زیاد است. در حال حاضر فوتبال ما شده جدول مندلیف! هرچی آهن و آلومینیوم و فولاد است از فوتبال استفاده می کنند.

من از آقای روحانی خواهش می کنم دستور دهند هرپولی که قرار است به باشگاه ها داده شود به مساوات تقسیم شود، آن موقع می توان گفت چه کسی مدیر است و چه کسی مدیر نیست. بازکردن شیر منابع دولتی در یک تیم که مدیریت لازم ندارد.

مربی پرتغالی برای نساجی آوردیم

در حال حاضر یک مربی خوب پرتغالی را به همراه دستیارش برای نساجی آوردیم. وی سال هاست در لیگ حرفه ای پرتغال مربیگری می کند و به فینام جام اتحادیه این کشور هم رفته است. من وی را به همراه دستیارش با 115 هزار دلار به ایران آوردم. خود پائولو آلوز هم عنوان کرده است که این مبلغ یک دهم قرارداد من است اما به دلیل صحبت هایی که ما کردیم و به خاطر مردم مازندران و پیشرفت فوتبال حرفه ای در این منطقه به ایران آمدم. در حال حاضر 6 بازیکن خوب گرفتیم و با بازیکنان مطرح دیگری از جمله میثم بائو مذاکره کردیم تا بتوانیم آنها را به عضویت تیم دربیاوریم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها