کد خبر: ۳۲۸۰۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «ما پنجشنبه در مشهد بازی داریم و گفتیم که باید مشکل بچه ها حل شود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، علی نظری جویباری درباره وضعیت پیوستن پروپیچ به استقلال اظهار داشت: «او بامداد روز گذشته به ایران آمده است. امروز هم تست پزشکی می دهد و مشکلی برای پیوستنش به استقلال وجود ندارد.»

 

وی درباره اینکه برخی نگران هستند مشکل مارتین موتومبا برای این بازیکن تکرار شود گفت: «اینطور نیست. او سهمیه آزاد محسوب می شود. در نیم فصل وقت داریم سه بازیکن آزاد بگیریم. ما خودمان گفتیم که پروپیچ پنجشنبه بازی کرده است و جزو سهمیه بازیکن آزاد استقلال است.»

 

معاون ورزشی استقلال درباره وضعیت یعقوب کریمی خاطرنشان کرد: «او روز گذشته ساعت 5 پرواز داشت ولی فکر کنم خواب ماند. امروز می رود رضایتنامه اش را از سپاهان بگیرد.»

 

وی درباره اینکه گفته می شود قهر کرده است گفت: «قهر کردن چیه؟ ما گرفتاریم. جای دیگر کارها را پیش می بردیم. مشکل مالی داریم.»

 

معاون استقلال درباره اینکه آیا از بهرام افشارزاده دلخور است اظهار داشت: «هیچ دلخوری از افشارزاده ندارم. چون به بچه ها قول داده بودیم گفتیم زودتر مشکل حل شود. امروز هم با سبک دست جلسه داشتیم. ما پنجشنبه در مشهد بازی داریم و گفتیم که باید مشکل بچه ها حل شود. چون آنها با قول ما به تمرین رفتند.»

 

نظری درباره اینکه بازیکنان استقلال چه زمانی به هیات فوتبال تهران می روند گفت: «یک سری از بچه ها امروز می روند و گروهی فردا.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها