کد خبر: ۳۲۸۱۵
زمان انتشار: ۰۰:۲۰     ۱۲ دی ۱۳۹۰
رئیس جمهوری آمریکا که یکی از مهمترین دلایل انتخابش دراین مقام را مدیون فیس بوک است، فعالیت دختران خود را در این شبکه اجتماعی ممنوع کرده است!

به گزارش سرویس خواندنی های 598، سایت روسیا الیوم نوشت: «مجله بیبل (Bible) مصاحبه ای را با رئیس جمهور کشور آمریکا باراک اوباما انجام داد که وی در این مصاحبه گفته دخترانش را از استفاده از فیس بوک برای ارتباط با دیگران منع کرده است.»

این سایت افزود: «وی گفته این تصمیم را به خاطر این گرفته تا دیگران در مسائل شخصی و خانوادگی اش فضولی نکنند.»

اما همسر وی میشل اوباما (Michelle Obama) اشاره کرده مانعی برای نام نویسی مالیا ۱۳ ساله و ساشا ۱۰ ساله نمی بیند و این مساله موقتا و تا زمان ۱۸ سالگی برای آنها می باشد و پس از آن مجاز به استفاده از فیس بوک خواهند بود.

جالب اینجاست که کسانی که به ۱۸ سالگی نرسیده اند اجازه ثبت نام در فیس بوک را ندارند!

عده ای این تصمیم اوباما را با انتشار یک عکس خانوادگی از وی مرتبط می دانند. این عکس در اکثر وبسایت های اینترنتی منتشر شده که اوباما و همسر و دو دخترش را نشان می دهد.

این موضوع در فیس بوک تمسخر و تعجب افراد زیادی را درپی داشته است، خصوصا اینکه از دلایل پیروزی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری گذشته آمریکا همین فعالیت وبسایت های اجتماعی می باشد و برای ادامه تأیید خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده به همین وبسایت ها نیازمند می باشد.

لازم به یاد آوری است عکس دیگری نیز منتشر شده که دختر اوباما را در حالی نشان می دهد که پشت یکی از مبل ها پنهان شده و در حال تجسس از پدرش می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها