کد خبر: ۳۲۸۹۲۳
زمان انتشار: ۱۶:۵۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
ستاره جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت:رفتار گذشته‌ام را در اینجا دیگر تکرار نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه 598، آرتورو ویدال شب گذشته عاقبت به عنوان بازیکن تازه‌وارد بایرنی‌ها به نمایندگان رسانه‌ها معرفی شد.

این بازیکن عصر روز گذشته پس از موفقیت در تست پزشکی مونیخی‌ها قرارداد 4 ساله خود را اامضا کرد.

بازیکن 28 ساله که در فصل گذشته با یوونتوس قهرمانی کالچو و جام حذفی ایتالیا را کسب کرد، در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشت.

به این ترتیب بازیکنی که حاشیه‌هایی در زندگی ورزشی خود داشته، به بایرن پیوست. ستاره‌ایی که یکبار در سال 2009 و زمانی که عضو بایرلورکوزن بود، به خاطر عدم توجه به پلیس اتوبان و گریز از محل، گواهینامه رانندگی‌اش گرفته شد. در سال 2014 نیز به خاطر حضور در یک کلوب شبانه و راه انداختن درگیری فیزیکی، 100 هزار یورو جریمه شد.

چند هفته قبل نیز در کشورش، شیلی به خاطر بی‌توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، با خودروی گران‌قیمت‌اش تصادف شدید کرد و به خاطر مصرف الکل، حتی گواهینامه‌اش توسط پلیس به مدت 2 سال ضبط شد.

 

با این حال وی روز گذشته در جلسه معارفه خود اظهار کرد در بایرن، ویدالی کاملا متفاوت باگذشته خواهد بود. او اظهارداشت:نسبت به گذشته پخته‌تر شده‌ام.چیزهای که اتفاق افتاده، همه مربوط به زندگی شخصی‌ام بوده، زمانی که در اوقات فراغت بوده‌ام. اما همین جا می‌گویم به همه مردم در اینجا یعنی مونیخ احترام می‌گذارم. مطمئن باشید اجازه نمی‌دهم رفتار گذشته‌ام تکرار شود. در مورد رانندگی نیز باید بگویم قرار است بعد از این همسرم پشت فرمان بنشیند و رانندگی کند.

وی افزود: من می‌خواهم بازهم قابلیت‌های فیزیکی و جنگندگی‌ام را در میدان نشان دهم. از این طریق دنبال کمک به تیم هستم. می‌خواهم با بایرن به 3 جام برسم.

برای انتقال این بازیکن از بانوی پیر(یوونتوس) به مونیخ، بایرن حدود 35 میلیون یورو پرداخت کرد. ضمن آنکه اکنون باواریایی ها متعهد شده‌اند سالیانه 10 میلیون یورو به وی حقوق پرداخت کند.

در مورد این نکته که او چه شماره پیراهنی را در مونیخ به تن خواهد کرد، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن تیم آلمانی اظهارداشت:

آرتورو از ما در مورد شماره 23 سئوال کرد. این شماره قبلا به اسون اولرایش رسیده بود.اما اولرایش حاضر شد از این شماره به نفع آرتورو بگذرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها